אחת העצות שאנחנו מתקשים להקשיב לה היא לא להסתכל בקנקן. מותגים שונים נוקטים בגישות שונות לגבי איך הם יתפסו את העיניים שלכם באריזת המוצר. חלקם מעדיפים ניחוח נוסטלגי, פשוט ונקי שיעורר בכם זיכרונות ואחרים מעדיפים לעצב את האריזה בצורה מודרנית, עתידנית. המותגים השמרניים יותר בוחרים בעיצובים המינימליסטיים ושואבים השראה מעולם הטבע בצבעים ניטרליים טבעיים או שילוב של שחור ולבן. לעומתם המותגים שפונים לקהל הצעיר, ה"פרועים" יותר, המותגים שרוצים שלא תפספסו את האריזה שלהם גם אם שכחתם את המשקפיים בבית, בוחרים בקווים גרפיים, צבעים בוהקים ומשתמשים בסרקסטיות והומור מסוים במיתוג האריזה. קבלו את מצעד האריזות המיוחדות של שנת 2017 בארץ ובעולם.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
- לכל הכתבות בערוץ living
- בקרוב ייפתח סניף רביעי של איקאה בישראל
- לכל הסלבס יש חדר כזה בבית, וגם אתם צריכים
אל תשכחו גרביים
בחברת הגרביים Hender Scheme עיצבו אריזה מפתיעה: הגרביים מגולגלים לטבעת הדוקה וארוזים באריזת ואקום שקופה. התוצאה מזכירה אריזת קונדומים ובהחלט משעשעת ומעוררת מחשבה.
יין לכל פועל
יינות ממותגים כמשקאות יוקרתיים, בדרך כלל באמצעות דימויים של אשכלות ענבים, גפנים ושאר מוטיבים מהטבע. חברת היין הגרמנית Grape Garage 32a בחרה בדימוי הפוך, והשיקה יין עם תוויות מעוטרות בכלי עבודה בצבעים בוהקים במיוחד. המעצבים אוליבר סמיק ולוץ סונדרמן מ- Magnetic Stories בחרו בסגנון מינימליסטי עם אמירה חזקה שתדבר לחובבי היין העכשוויים, קהל פחות קלאסי ומעונב מחובבי היין בעבר.
לילדים לא ילדותיים
סטודיו גורילות עיצב למותג הישראלי Tuli Bert של המעצבת ליאת יקיר אריזה לחולצה או למכנסיים ההופכת לפוסטר צביעה ענקי. על הפוסטר מופיע ארנב הנינג׳ה של המותג, לבוש במכנסי המותג הכהים והקשוחים ומבטא בגרות, ביטחון ואסרטיביות. זהו ביטוי לאסטרטגיה של המותג הדוגלת ביחס בוגר לילדים, בניגוד למותגים רבים המציגים בגדים מתוקים והדפסים ילדותיים.
קיילי ג'נר חוגגת
לכבוד יום הולדת ה-20 שחגגה באוגוסט השיקה קיילי ג'נר – נסיכת הריאליטי לבית קרדשיאן ובעלת אימפריית איפור – קולקציה מוגבלת וחגיגית בשם הלא מפתיע Birthday. הקולקציה כללה תיק איפור מעוטר בשפתיים שהן סימן ההיכר של המותג, ומוצרי איפור, כולם באריזות ורודות עם נצנצים וכוכבים.
שקוף שזה טבעי
החברה האמריקאית Havens Kitchen משווקת רטבים מחומרים טבעיים בלבד לבישול ביתי בריא, נוח ויצירתי. אלכסנדרה סטיקלייתר עיצבה לרטבים אריזה מינימליסטית שקופה ונוחה עם תוויות בשחור לבן. האריזה הגמישה מקלה על השימוש ברוטב והשקיפות מבטאת את גאוותה של החברה במוצר טבעי ובריא.
להחזיר חזרה לטבע
חברת העיצוב והמיתוג הפורטוגלית omdesign חילקה ללקוחותיה בקבוקי יין באריזה ייחודית - יין פורט ואלון השעם. האריזה של בקבוק היין הוכנה מעץ אלון השעם, ומלבד הבקבוק הוכנס לתוכה בלוט מהעץ. החברה צירפה לאריזה עלון שבו הוסבר שיש למלא את האריזה באדמה, לטמון את בתוכה את הבלוט, להמתין עד שינבט ולשתול אותו בחוץ. "זה הזרע של המחויבות שלנו לעתיד", סיכמה החברה.
שחקו אותה
בחברת Mr. Pip מבטיחים שמשחק הקוביות Double Cross הוא המשחק הטוב ביותר שיש, אבל אנחנו כאן בגלל האריזה: הקופסה שבה מגלגלים את הקוביות ומאחסנים אותן בסוף המשחק עשויה מעיסת נייר ואסתטית במיוחד.
אנחנו מבטיחים להמשיך להסתכל בקנקן גם ב-2018, ומקווים שהשנה תספק לנו הרבה אריזות מעניינות ומעוררות השראה.