העיצובים הבאים עדיין אינם קיימים. הם אפילו לא בדרך להיות קיימים. ההשראה אליהם הגיעה משלל מקומות, מהטבע, מעולם האמנות או מטיפוגרפיה. אבל זה לא אומר שאי אפשר לדמיין שהם כבר קיימים. זה מה שעשו המעצבים שלפניכם, כפי שהוצגו באתר העיצוב The Dieline. ולנו יש אמונה, וגם סבלנות. קבלו אותם.
עוד באתר לעיצוב הבית:
אוזניות עץ: על כל אוזנייה, עץ נשתל
הגילוף המקסים של המעצבת הגרמנייה קריסטינה דובר (Kristina Düver) הוא פריט חיוני בכל משרד שפונה רק לקהל צעיר אלא לכל אדם בעל מודעות לאיכות הסביבה. זהו סט תוצרת יד שנוצר בתוך ארגז עץ מקושט בסרטים משויפים ולבסוף ממותג בסמל עגול. "המוצר החדש שנוצר הוא למעשה צעיר ועמיד ושמו Jungholz, שמשמעותו 'עץ צעיר' בגרמנית. המוצר עצמו מהווה אמירה לאיכות הסביבה", נכתב באתר המעצבת. "לכן, עבור כל אוזנייה שמיוצרת, עץ חדש נשתל. עיצוב אקולוגי הוא הקונספט המשמעותי של העבודה כולה, והוא בא לידי ביטוי גם באריזה ועד חפצים למשרד".
בקבוק יין מעץ אלון: לא שוברים את מחזור התסיסה
בקבוק מיוחד שמחקה את האריזה שלו מכף רגל ועד ראש, ה-Oak Wine (יין אלון) מעוצב על ידי Grantipo מספרד, ומדובר בעץ מלא כל טוב משובץ בחומרי מתכת. העיצוב מכיל ציטוטים מגולפים מעשה יד לאורך פלטות שמשמשות כמרקרים. "הרעיון הוא ליצור בקבוק שעשוי מאותו עץ שממנו עשויה חבית היין, כך שאנחנו לא שוברים את המחזור של תסיסה כפי שאנחנו עושים כשאנחנו משתמשים בחומרים אחרים", נכתב באתר המעצב. "לכן, מדובר בשמירה על היין באותו מתחם מתחילת ועד סיום התהליך. אנחנו יודעים שתסיסה בחלל מצומצם שונה מזו בחבית, ואנחנו לומדים את ההתנהגות שלה יחד עם יצרני יין. אנחנו מקווים לשווק בקרוב את האבטיפוס".
ערכת קפה: סחר הוגן
הערכה Cafeology מבקשת להזדהות באמצעות דמויות מאוירות ומשעשעות השותות קפה. צינורות גליליים ממולאים פולי קפה הונחו בזהירות בתיבה. "Cafeology, משווק עצמאי של משקאות למסעדות ובתי קפה, לוקח כיוון חדש בשיווק הערך שלו על ידי אספקה של מוצרים בסחר הוגן מקוסטה ריקה, הרפובליקה הדומיניקנית ומלאווי", נכתב באתר המעצבת שלי ליווי (Shelly Liew) ממלזיה. "על ידי ביסוס הערכיות הזאת, המותג מבקש להתרכז בתמה, 100 אחוז סחר הוגן בכל דבר שאנחנו עושים".
ערכה לניקוי הסניקרס: קווים אלכסוניים שחורים
הערכה המקסימה Crisp של המעצבת האמריקאית סטשיה סטרקס (Stacia Starkes) משמשת לטיפוח הסניקרס. מדובר במצע עץ שנחתך בקווים אלכסוניים שחורים. "העיצוב מבוסס על חומרים וצורות גלם", נכתב באתר המעצבת.
שקית טבעית: מלאה בטבע
מותג הירקות האורגניות A Bag Full of Nature (שקית מלאה בטבע) יצר שקיות חדשות בעיצוב המעצבים הצרפתים קהיון קים (Kahyun Kim) ואנו סלומה (Anu Salumaa), שעליהן מודפסים ציורי הירקות והפירות שבתוכן. השקיות ידידותיות לסביבה ויש בהן רוכסנים לסגירה מחודשת השומרת על הטריות. "עיצבנו אותן כך שיעניקו תחושה נעימה וטבעית אבל גם מודרנית באמצעות לוח גיר ועץ", נכתב באתר המעצבים. "בתוך השוק, אנחנו מציעים ידיות מנייר כדי להחזיק מעל לשקית אחת".
שוקולד פורח: לזלול ולשתול
המוצר Blooming Chocolate של המעצב הבריטי קונור דייבי (Connor Davey) נועד לעודד צרכנות מודעת בת קיימא. מדובר בקופסת שוקולד שלה שתי מטרות מרכזיות: לאחסן וליצור. סוגי השוקולד מודפסים על גבי האריזות, בהם פלפלים חריפים ותפוזים, וברגע שמסיימים לאכול את השוקולד ניתן לקרוע את הקופסה ולהשתמש בה כדי לשתול את אותו הירק או הפרי. "מגוון של טעמי שוקולד שונים נארזים בתוך חפיסה מתכלה שבתוכה זרעים. חביסת השוקולד מנטה מאפשרת לגדל מנטה, שוקולד התפוז מאפשר לשתול תפוזים, שוקולד הוורדים מאפשר להצמיח ורדים, ושוקולד הצ'ילי מאפשר לגדל צמח צ'ילי".
סבונים פרחוניים: נקי וריחני
הסבונים הפרחוניים של המעצב האמריקני פרנקי זק (Frankie Zek) נקראים סבוני Lala. הם מצוירים ביד, ומשקפים מבחינה חושית את המוצר עצמו, רך, אוורירי ורענן. "סבוני Lala משתמשים בטכניקת הכנת סבון כדי להכין את התערובת הייחודית של רוך, רעננות וארומה ריחנית עם גליצרין שמספק לחות וויטמין E שישאירו את העור נקי וריחני".
אריזות להרפתקנים: מעבירות את הלקוח חוויה
"החנות Pack & Paddle מוכרת ציוד וסיורים מודרכים בלאפייט, לואיזיאנה, שבארצות הברית. בעזרת המעצבת בקה ריי (Becca Ray) מיתגה את עצמה החנות מחדש בניסיון לעודד אנשים ליצור סיפורי הרפתקאות. אריזות המוצרים מבקשות לתת השראה לאנשים לעשות את זה בעזרת ציורים. כל מוצר נועד לכמה מטרות ומעביר את הלקוחות חוויה".
צנצנות מטבלים: אווירה מהנה של בית קפה
"עיצוב מחודש של האריזות הכיפיות והידידותיות של Kayak Kafe עבור מתבלי הגווקאמולי, הבנרו סלסה וולנטינה". העיצוב של סטשיה סטרקס (Stacia Starkes) מבקש להציג את האווירה המהנה של בית הקפה באמצעות אותיות בכתב יד המודפסות על צנצנות הזכוכית בצבע. הפותחן נבחר לייצג את האיכות הביתית של הרטבים.
מארז צבעוני ופרחוני: עיצוב שכולו צבע וחן
המארז הצבעוני Swallow Tail בעיצובה של בריאנה בולנד (Briana Boland) יגרום לכל אחד להסתכל פעמיים. המארז כולל חפיסות שוקולד, בקבוקי יין וריבה ויוצר תחושה של פיקניק בעזרת עיצוב שכולו צבע וחן. קהל היעד המרכזי הוא נשים בגילי ה-20.
משקה מרגיע: צבעים וצורות טבעיים
המעצבים הברזילאים מרסלו סיקוורה (Marcelo Siqueira) ורפאל רודניקי (Rafael Rudnicki) יצרו עיצוב שמצביע על הנוזליות והיציבות של ליין המוצרים Lull, משקה מרגיע. "טיפוגרפיה זורמת ואישית לצד צבעים וצורות טבעיים מדגישים את הנקודות שהיו חשובות למותג".