לראשונה מזה כ-20 שנה שינתה רשת המזון המהיר ברגר קינג את הלוגו, אריזות המזון ומדי המוכרים. העיצוב החדש נעשה בסוכנות Jones Knowles Ritchie. החברה מכנה את העיצוב החדש "מעורר תיאבון, גדול ונועז, חצוף באופן שובב ואמיתי באופן גאה".
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> שחר מת"א עשה מהפך במטבח ב-400 שקל
>> עדיין בראשל"צ: הצצה לבית של עדן בן זקן
רשת ברגר קינג החלה להשתמש בלוגו הנוכחי ב-1999. הלוגו החדש, הדומה יותר את הלוגו שהחברה השתמשה בו משנות ה-70 ועד 1999, מינימליסטי יותר וקל יותר לראות בו שני חצאי לחמנייה שביניהן נמצא שם החברה. גם הפס הכחול נעלם מהלוגו החדש.
View this post on Instagram
"קיבלנו השראה מהלוגו המקורי של החברה ומהאופן שבו היא גדלה וקיבלה מקום איקוני בתרבות", אמרו בסוכנות Jones Knowles Ritchie. "הלוגו החדש הוא מחווה למורשת של החברה עם עיצוב מעודן, בטוח פשוט וכיפי".
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
בנוסף ללוגו החברה עיצבה אריזות חדשות הכוללות כיתובים בגופן שעוצב במיוחד והוא מזכיר "צורות אוכל טבעיות ואורגניות", אמרו בסוכנות. האריזה, המדים והאתרים של החברה עוצבו מחדש בצבעים חמים "המעוררים לחיים מרכיבים טריים ואת שיטת הצלייה בגריל המסורתית של החברה", הוסיפו. המדים החדשים של עובדי החברה הם חומים ומעוטרים בלוגו החדש ובפסים באדום, כתום ולבן על הצווארון.