מכירים את הדודה שכל ביקור אצלה הייתה שולפת מאיזה ארון מתנה קטנה וכיפית – פעם זו הייתה חוברת צביעה, פעם אחרת מדבקות יפות וטושים, כל פעם מזכרת יפה לדרך. אמממ, מצד אחד התרגשתם למראה המתנה והיא מאוד שימחה אתכם, אבל מצד שני תמיד חלפה המחשבה מה עוד יש לה שם בארון, מה הפסדתם ובכלל מאיפה היא מביאה את כל המתנות האלה. רוצים להפוך לדודה המגניבה הזו? גשו לחנות הסטוק הקרובה לביתכם והצטיידו בשלל פיצ'יפקס.
אנחנו בעצמנו הפכנו לאחרונה לדודה כזו עם שלל מתנות מגניבות מרשת חנויות מיניסו. למשל פריטים שימושיים לקיץ שמעוצבים בצורת פירות: אבטיח, מלון, בננה, אננס, תות, קיווי, תפוז, אבוקדו ועוד. בין מוצרי הקולקציה: שקיות מתנה ועטים ב-5 שקלים, כפפות לבישול ומחזיק סירים ב-15 שקל, מחברות ב-10 שקלים, בובות ב-35 שקל, בקבוקים (480 מ"ל) ב-25 שקל ועוד.
אהבנו במיוחד: מאוורר מיני (4X20.3X10.2) בשלל צבעים. ילדים משוגעים עליו, הוא קל לנשיאה ובעל שלושה מצבי הפעלה. יש לו סוללת ליתיום לכ-5 שעות הפעלה, וטעינה מלאה באמצעות כבל USB אורכת כשעתיים בלבד. מחיר: 39 שקל. וגם: נרתיק לדרכון בסגול, כחול, ורוד או אפור. מחיר: 10 שקלים וכפכפי אצבע לנשים ומתבגרות עם הדפס פרחוני (ממידה 35 עד 41). מחיר: 15 שקל.
להשיג ברשת חנויות מיניסו ברחבי הארץ
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> החדר החלומי של הבת של קלואי קרדשיאן
>> מכורים לאיקאה? אתם חייבים לראות את זה
הטוסטר שכל פרוסה תרצה להיקלע אליו
בגדול אנחנו בעד שיש נקי ואלגנטי עם כמה שפחות פיצ'יפקס מיותרים ומכשירי חשמל כעורים, אולי חוץ ממכונת קפה שווה. מתי אנחנו מוכנים לחרוג ממנהגנו? כשהפריט יפה, שימושי ואפשר לדחוף אותו בקלות לאחת המגירות במטבח. נעים להכיר: הטוסטר החדש של אלקטרולוקס מצויד במערכת Smart Sense digital timer - טיימר שמתריע מתי הטוסט מוכן ולא ייתן לאף פרוסה להינמק בשאול הטוסטרייה. המכשיר כולל מגש פירורים נשלף לניקוי קל ומהיר ומתקן בסיס לאחסון הכבל. הוא בעל פתחים גדולים לקלייה של מבחר מוצרי מזון, והכי חשוב - יש לנו מערכת בקרה לבחירה של דרגת הקלייה ולחצני הפשרה וחימום, בסיום השימוש אתם לא בסטרס אם שכחתם להוציא אותו מהחשמל. מחיר: 399 שקל. להשיג ברשתות ובחנויות החשמל ברחבי הארץ.
הבקבוק שלא מפסיק לקרר
שוק בקבוקי השתייה המעוצבים מעולם לא שגשג כל כך. והוא מוצף בשפע בקבוקים בשלל צבעים, חומרים והדפסים, בהתאם לדרישות השונות - יש כאלו שממש חשוב להם שהבקבוק ישמור על הטמפרטורה של המשקה, לאחרים חשוב שיהיה קל ונוח לנשיאה ויש כאלו שאכפת להם אך ורק מהמראה. אם אתם מאלו שרוצים את החבילה כולה, אז מצאנו את בקבוק החלומות.
הבקבוק הוא שיתוף פעולה בין מותג הבקבוקים והכוסות האמריקאי CORKCICLE ומותג הלייף סטייל POKETO. לדברי היצרן, הוא שומר על קור המשקה 25 שעות ועל חום המשקה 12 שעות. אנחנו אכן הנחנו אותו ביום חם תחת שמש קופחת והוא לא אכזב אפילו לרגע. הבקבוקים והכוסות מעוצבים בסגנון קיצי ועליז, בקריצה לאומנות מודרנית וצבעונית. הבקבוק ניתן לאחיזה נוחה והוא בעל תחתית סיליקון למניעת החלקות ומכסה אטום למניעת נזילות. מחיר: 129 שקל. להשיג ברשת סוהו.
סיפורה של מנורה
נעים להכיר: קולקציית גופי התאורה החדשה והאלגנטית של קרני תכלת כוללת מנורות קיר, מנורות שולחן ומנורות עומדות. הן עשויות מאלומיניום ופליז ומגיעות עם נורות LED חסכוניות. הצל של המנורות נופל באופן המייעל את הפצת האור - הפתח הדק בחלק העליון של המנורה מספק תאורה רכה המאירה על הסביבה כלפי מעלה. למנורות טיימר לכיבוי אוטומטי עם אופציות של כיבוי מיידי, לאחר 4 שעות או לאחר 8 שעות.
קולקציית YUH של מותג המנורות הדני LOUIS POULSEN עוצבה על ידי צמד המעצבים GamFratesi (סטין גם ואנריקו פראטסי) המשלבים ביצירותיהם מסורת וחדשנות תוך התנסות עם חומרים וטכניקות שונות. לשניים רקע מסורתי בעיצוב והם משלבים עיצוב של ריהוט ואמנות בסגנון דני קלאסי לצד גישה איטלקית אינטלקטואלית וקלאסית. להשיג בשחור או לבן, אורך: 610 מ"מ, רוחב: 200 מ"מ.
מחיר: החל מ-3,194 שקל. להשיג בבחלל התצוגה של קרני תכלת (הנחושת 4, מגדלי אור, רמת החייל, תל אביב) ובאתר.
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
תבנית אישית זו לא מילה גסה
כמה פעמים נתקעתם עם שארית בלילה של פשטידה או מאפה ונאלצתם לזרוק אותה כי לא הייתה לכם תבנית קטנה שתכיל את כל הטוב הזה? התבנית המרובעת הקלאסית של קורנינג היא אישית, עמידה במיוחד ועשויה זכוכית מחוסמת, קלה ודקה ביותר. אפשר להשתמש בה במיקרוגל ובתנור ולנקות אותה במדיח הכלים. בתבנית מסדרת התבניות Bake Serve Store אפשר לאפות, להגיש היישר מהתנור ולאחסן.
תבנית מרובעת לבנה, ללא מכסה, 1.4 ליטר, 20X20X8 ס"מ. מחיר: 99 שקל (במקום 169 שקל, ללא כפל מבצעים, עד גמר המלאי). להשיג באתר ובחנויות הכלים המובחרות.
אותה מטלית אבל בגישה כל כך שונה
מותג מוצרי הניקיון לבית, ניקול, יצא הקיץ במהלך שיווקי והשיק את ליין מוצרי הניקוי המוכרים עם טוויסט: באריזות חדשות וצבעוניות ופירוט ברור על כל אריזה. המהלך נולד מתוך הצורך להנגיש לצרכן את המוצר, לפרט בצורה עניינית למה הוא נועד ואת הוראות השימוש בו. המטרה:י להפוך את חווית השימוש בו לנוחה יותר וטובה יותר . מה למשל? בקטגורית שקיות האשפה ניתן למצוא סרגל מידות שמפרט מה מידת הפח אליו היא מתאימה, על גבי אריזת המטליות הצהובות לניקוי כללי מצוין שהן וידידותייות לעור הידיים, כך שאין צורך בכפפות בעת השימוש בהן. מחירי המוצרים ללא שינוי. להשיג ברשתות השיווק המובילות