כמו גולשים רבים, גם אילון מאסק מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, שהפך בחודש שעבר לאיש העשיר בעולם, מנצל את הרשתות החברתיות כדי לריב ולהציק למתחרים, ובסוף השבוע שעבר הוא עקץ את המוצר החדש של חברת אפל – מטלית הנמכרת ב-19 דולר (61 שקל).
>> לכל הכתבות בערוץ living
>> לא רק הוספת בריכה: השיפוץ המטריף בהרי ירושלים
>> מבריק: הטיפ הפשוט של הגולשת לניקוי התנור
ביום שישי פרסם טים קוק, מנכ"ל אפל, בטוויטר תמונה של החנות החדשה של החברה באיסטנבול, והוסיף: "אנחנו שמחים להיות חלק מהקהילה התוססת הזאת ואנחנו מצפים בקוצר רוח לקבל את פני הלקוחות בחלל החדש המרהיב הזה". בתגובה כתב מאסק: "בואו לראות את המטלית של אפל".
Come see the Apple Cloth ™️
הציוץ של מאסק מתייחס ל-Apple Cloth, מוצר חדש שהחברה, שמפורסמת בהשקות המתוקשרות שלה, השיקה לאחרונה בשקט יחסי. מטלית ההברקה, שנמכרת באתר בלבד, עשויה מבד רך שלא גורם לשריטות, ובפינה מוטבע סמל התפוח המפורסם של החברה. לפי האתר של אפל, המטלית מיועדת לניקוי "בטוח ויעיל" של המסכים של כל מוצריה.
מאסק הוא לא היחיד שמתח ביקורת על המטלית היקרה והממותגת. באתר cnet המליצו למעוניינים לערוך סקר שוק (ולמצוא, למשל, חבילה של 36 מטליות מיקרופייבר ב-18.86 דולר), ובאתר pcgamer נכתב: "חבר'ה, בבקשה אל תיקנו את מטלית המיקרופייבר של אפל ב-19 דולר". "ניקיתי את המקבוק פרו, אייפדים, שעוני אפל ואייפונים שלי עם מטלית המיקרופייבר שאני מקבל בחינם כשאני קונה משקפיים. אני מבטיח לכם, זה עובד מצוין", כתבה ויקטוריה סונג.
View this post on Instagram
זו לא הפעם הראשונה שמאסק תוקף את אפל. באוגוסט הוא טען ש"אפל משתמשת כמעט ב-100 אחוז קובלט בסוללות בטלפונים סלולריים ובמחשבים ניידים", בהתייחס למתכת שנכרית על ידי ילדים קטנים באפריקה, ותקף את מדיניות הגן הסגור של החברה, ולאחר מכן הוסיף שאפל משיתה "מס גלובלי על האינטרנט".
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
הגולשים, כנראה, נהנים מהוויכוח: בעוד שהציוץ של קוק צבר 46 אלף לייקים, התגובה של מאסק קיבלה יותר מ-58 אלף לייקים. עם זאת, לא נראה שהביקוש למטלית של אפל נפגע מהביקורות. לפי האתר macrumors, המטלית כבר אזלה מהאתר של אפל וקונים נוספים ייאלצו להמתין עד אמצע ינואר.