בטח שמתם לב שהעולם סביבנו נצבע ורוד לאחרונה, וזה לא בגלל פרץ אופטימיות מבורך אלא בגלל שיש טרפת חדשה בשטח: ברבי, ברבי, ועוד קצת ברבי. הבובה הפופולרית מככבת בימים אלה בסרט חדש שזוכה למסע קידום ססגוני במיוחד, ועכשיו מצטרפת אליה – בתזמון שיווקי מדויק – תכנית ריאליטי חדשה שמטרתה לעצב את בית החלומות של ברבי, בהנחיית הדוגמנית, המעצבת, הסופרת והיזמית אשלי גרהאם.
>> לכל הכתבות בערוץ living
>> ככה באמת נראים החיים של שוכרי הדירות בת"א
>> במטבח של הרווק: המלבן הצר הפך לחלל מהמם ונוח
התכנית החדשה נקראת "ברבי: אתגר בית החלומות" וארבעת הפרקים שלה יראו איך 8 קבוצות של כוכבי סדרות טלוויזיה (ושף טלוויזיוני) מתחרות ביניהן איך להפוך בית בדרום קליפורניה לגרסת תלת-ממד אמיתית לצעצוע המוכר והאהוב מבית Mattel שנקרא בית החלומות של ברבי.
התכנית החדשה שייכת לשירות הסטרימינג discovery+, מבית היוצר של חברת וורנר ברוס שגם הפיקה את סרט הקולנוע החדש, ובהתאם לכך מובטח שיהיו בה הופעות אורח של מפורסמים - כולל כמה מכוכבי הקאסט של הסרט, צוות שיפוט מקצועי שמזוהה עם הבובה האייקונית ומשנתה הוורודה כמו ג'ונתן אדלר וטיפאני ברוקס, ולצידם שופט סלבריטי מתחלף על בסיס שבועי. בכל פרק יוצג תוכן נוסטלגי של ברבי, אבל אותנו מעניינים האלמנטים העיצוביים שנראה שם, כמו רחבת ריקודים מוארת, אקווריום שמשמש כשולחן עבודה, קרוסלת כובעים בחדר ההלבשה ושילוב בסלון של מעלית לחיות מחמד עם תא טלפון. קבלו הצצה:
הפרס הגדול בתחרות הוא חופשה ממושכת בבית המוגמר למעריץ או מעריצה, ובנוסף מבטיחים המפיקים שבסוף התחרות תיתרם תרומה בשם צוות העיצוב המנצח לעמותת Save the Children, עמותה בינלאומית ללא מטרות רווח שמטרתה לעזור לילדים נזקקים ולשפר את איכות חייהם מסביב לעולם.
הסדרה "ברבי: אתגר בית החלומות" עולה לאוויר ב-discovery+ ב-25 ביולי ללקוחות yes ו-STING TV.