בחירת חומרי הגמר לבית היא אחת הפעולות המורכבות בתהליך עיצוב הבית. התהליך עצמו כולל שלבים רבים ועשרות החלטות שעלולות לבלבל את מי שנכנס אליו ובסך הכול ביקש לעצמו בית מעוצב או דירה משודרגת. כעת באים לעזרתם של מעצבי הבתים ומי שמעורב יחד איתם במסלול אל האושר, ממשקים שמעלים את השאלה איך הסתדרנו בלעדיהם עד עכשיו? מטרתם היא לפשט את התהליך, להקל על הרכישה ולהפוך את הדרך לחללי בית מעוצבים לחוויה חיובית, קלה ונעימה.
סטודיו קרמיקה, שהיא רשת ותיקה לעיצוב ולייבוא חומרי גמר, רתמה את הטכנולוגיה לטובתה ומציעה כעת שלושה כלים חדשניים לקהל המקצועי וללקוחות הפרטיים: הדמיות תלת ממדיות לתוכנית הבית, שמציגות על המסך את כל החומרים והמוצרים שנבחרו; אפליקציית ניהול הזמנות מתקדמת, באמצעותה ניתן לעקוב אחרי ההזמנה בכל רגע נתון, אפילו ישירות מהשטח; וממשק און ליין לניהול פרויקט "דיור למשתכן".
קרידיטים לסרטון:
משרד הפרסום אנדרומדיה
במאי ומפיק נאור דהן
צלם רוס פאול
לעבוד בנוחות מקסימלית, לשמור על מקצועיות ולחסוך זמן יקר
איך זה בעצם עובד? כולם יודעים עד כמה קשה לראות את התוצאה המוגמרת בעיני רוחנו, אבל כשהתוכנית האדריכלית של הבית מוזנת למערכת והופכת למודל תלת ממדי, החגיגה העיצובית מתחילה עם הריצוף המועדף, האריחים, הברזים ושאר כלי הסניטריה שהופכים את החלום לאוטוטו מציאות.
ברגע שמייצרים הדגמה פוטו-ריאליזם מלאה בהתאמה אישית לחלל המיועד, המערכת מוציאה רשימה של כל החומרים והמוצרים שנמצאים בהדמיה. ולא רק זאת, אלא שבהזמנה של סט אריחים עם סידור ייחודי, למשל, היא אפילו מייצרת את פריסת האריחים על הריצוף או על הקיר, כולל מידות, וכך אנשי הביצוע בשטח יכולים לדייק יותר בעבודתם ולהימנע מטעויות.
אחרי שמתלבטים ומנסים, ומגיעים לתוצאה הרצויה, מאפשרת האפליקציה לקבל גישה להזמנה ולכל סעיף וסעיף בה, ולראות באיזה שלב נמצא כל מוצר – האם הוא כבר סופק, האם הוא טרם נבחר ואולי הוא כבר בדרך לשטח. כלי זה משרת היטב את הלקוחות המקצועיים, במיוחד כשמדובר בפרויקט של בניין שלם. כך הקבלן יכול לדעת איזה מהמוצרים כבר מוכנים, מה עדיין לא נבחר ומה עושה את דרכו לאתר הבנייה.
הופכים את הבחירה למדויקת
את ממשק ניהול הפרויקטים ל"דיור למשתכן" יכיר כל דייר שמצטרף לפרויקט. הוא מקבל לינק ייחודי לו, ושם הוא בוחר לעצמו את החיפויים, הברזים ושאר המוצרים מתוך הסדרות המוצעות לו בדירה. בדרך זו נחסכים ממנו, מהמעצב ומהקבלן זמן יקר, ותמיד פתוחה בפניו גם האופציה להגיע ולהתרשם מהמוצרים בעצמו בארבעת הסניפים ברחוב הלח"י בני ברק, ברעננה, בשוהם ובבית שמש.
חוויית השירות כפי שהכרנו אותה מקבלת שדרוג לכל הנוגעים בפרויקט – מהלקוח, דרך המעצב והאדריכל ועד הקבלן. הדמיה היא אופציה שכמעט לא קיימת בפרויקטים, וכעת היא ישימה באמצעים טכנולוגיים, והאפשרות לעקוב אחר מצבם של מוצרי הגמר מעניקה שליטה רחבה יותר לקבלן בכל הקשור למוצרי הגמר המיועדים לפרויקט. הקהל המקצועי שואף לעבוד בנוחות מקסימלית, לשמור על מקצועיות ולחסוך זמן יקר, והלקוח הפרטי נחשף לשלל מוצרי החברה, כולל מותגים מיובאים מאיטליה כמו Fioranese המיובא על ידי סטודיו קרמיקה בבלעדיות, GEBERIT ודיזל, כשכל בחירה הופכת למדויקת, משופרת ומלווה בשביעות רצון מקסימלית. המהפכה הטכנולוגית מתחילה כבר עכשיו.