אבי אטינגר ואפרת אברמוב מביאים לכם את כל הסיפורים מתוכניתם החדשה - יאללה נקסט

כל הסיפורים

יאללה נקסט

ביפ

צחוק
יאללה נקסט - ראשי | קטעים מתוך התכנית | פרקים מלאים
  
צחוק

כך לא יעשו לכם יאללה נקסט

גרמניות שמתנצלות בפני העם היהודי, להקת בנים סטלנים ומישהי שמחפשת חבר ולא, אטינגר לא מתאים לה - כבר יותר משבוע שאבי אטינגר ואפרת אברמוב משתכשכים בביצת הצ'ט-רולט ולומדים כל יום משהו חדש. אנחנו רוצים ללמוד מה תופס אותם ומה ישאיר אתכם בתכנית. המדריך המלא

ביפ | פורסם 05/07/10 17:20:39

אחרי שבוע שבו אטינגר ואברמוב נפגשים עם גולשים מכל הסוגים או לפחות עם חלקים שונים מגופם בתכנית "יאללה נקסט", ניתן לראות מגמה אינטרנטית חדשה בצ'ט רולט בו הם משחקים ובמקרים בהם יבחרו השניים ללחוץ על כפתור ה"יאללה נקסט".

>>רוצים להשתתף בתכנית יאללה נקסט?

רוצים לעלות לתכנית ולהישאר כמה שיותר זמן באוויר? נסו ללמוד משהו מקודמכם ואולי לא תסולקו מהצ'ט:

1.מפגש בינלאומי עם ניחוח היסטורי: אחרי שרצה הגורל ושתי בנות חמודות מגרמניה מופיעות מול אטינגר ואפרת, צמד המנחים מחליט שהגיע הזמן לקבל התנצלות רשמית על מה שהמדינה שלהן עוללה לעם שלנו.

יאללה תפנימו: אם אתן שתי כוסיות גרמניות כדאי שתפסיקו לחפור ותתחילו להוריד בגדים.



2. אטינגר ואפרת נופלים על חבורת סטונדטים לתקשורת שזורמים עם המשימה שהטילו עליהם ומעמידים כירואגרפיה מפילה לשיר של הבקסטריט בויז. המנחים כמעט בוכים מרוב מתיקות.

יאללה תפנימו: חשוב לעבוד מראש על כוריאוגרפיה מנצחת לשירים דביקים, סתם כדי שתוכלו לשלוף מהמותן העמדה מנצחת ברגעים חשובים בחיים. כשעולים לשידור ביאללה נקסט, למשל.



3. אפרת גורמת לבלונדינית עסיסית שעולה לרשת, לדבר על בעיות הזויות שלה, יותר נכון - הרווקות שלה. בצעד חסר תקדים, היא מציעה לה את אטינגר. תשובתה: "ממש לא, הוא נראה כמו צפרדע".

יאללה תפנימו: אל תעליבו את אטינגר, אפרת תצא עליכם. וגם, חשוב לזכור שהוא דובק במשפט "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת".



4 .מה עושה ילד בן 25 שגר עם אמא? מסתובב בספין צ'ט עד שהוא נופל במקרה על אבי אטינגר ואפרת אברמוב. אבל לפני שהם עושים לו יאללה נקסט, אמא שלו מצטרפת לצ'ט והרביעייה פוצחת במשחק טניס זוגות אינטרנטי.

יאללה תפנימו: אם אתם גרים בבית בגיל 25 תגמרו כמו אטינגר. לא חבל?



5.  ירון מסתתר מאחורי  פילטרים שונים ומשונים בשביל לתפוס לצמד המנחים את העין ולעורר עניין - ממיסטר בין המיושן דרך הצהרה פוליטית(?) בדמותו של אובמה ועד לספיידרמן והמסור. האם אטינגר ואפרת התלהבו?

יאללה תפנימו: אם אתם מנסה להתחכם ושומר מליון תמונות מוזרות ולא רלוונטיות על המחשב, ועדיין לא מצליח לעורר עניין אפילו אצל אטינגר ואפרת - עדיף שתתרכז בלשפשף מול פורנו גמדים.

מקווים שהפנמתם - בשבוע הבא בוחן פתע.

יאללה נקסט, ביפ, ימים א'-ד', 23:30

רוצים עוד? היכנסו לפרקים המלאים של יאללה נקסט | וגם, כל הפרקים של לילה בכיף | הפרקים המלאים של בובי ואני

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

עקבו אחרי ביפ בפייסבוק

 

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן