מונופול הוא כנראה משחק הקופסה הפופולרי בעולם, וחברת הסברו, שמחזיקה בזכויות עליו, משתדלת לעדכן אותו ללא הרף על מנת שיהיה רלוונטי למשחקים אותו, ולעולם לא יקפא על שמריו. על אף שלרוב העדכונים וההתאמות עוסקים בשמות של רחובות, תרבויות שונות ומחירים שתואמים את השוק הנוכחי, הפעם יצרה החברה עדכון שרבים פשוט לא מצליחים להחליק בגרון.
המונופול למילניאלז, ההמצאה האחרונה של הסברו, מופנה לדור שנולד עם האשטג ביד וטאץ׳ בקצות האצבעות, ומבקש לתת למשחקים את האפשרות לרכוש, במקום נדלן, חוויות חיים. על עטיפת המשחק האהוב מופיעה הדמות המוכרת, המכונה ׳דוד פניבאגס העשיר׳, כשלאוזניו אוזניות, הוא מרכיב משקפי שמש ועושה סלפי. מתחת לקלסתרו נכתב: "עזבו אתכם מנדל"ן. אין לכם כסף לזה בכל מקרה."
"כסף לא תמיד יכול לקנות כיף," כותבים בהוראות, "אבל חוויות, טובות או מוזרות, מחזיקות מעמד לנצח. במקום לאסוף כסף בבנק או נדל"ן, בואו נאסוף חוויות." בין החוויות ההיפסטריות שמציע המשחק אפשר למצוא סעודה בביסטרו טבעוני או ריטריט מדיטציה. אפשר גם לרכוש את הזכות לגור במרתף של ההורים. יש משהו ישיר ואמיתי בגרסה החדשה, שרבים יזדהו איתה, אבל בכלל לא בטוח שירצו לשחק בה כי היא קרובה מדי למציאות ואין בה הרבה מקום לפנטזיות.
"קשה להיות מבוגרים," נכתב במשחק. "מגיע לכם לעשות הפסקה מהמירוץ." גם את החיילים הרגילים של מונופול החליפו דימויים חדשים, ביניהם אימוג׳י בוכה והאשטג. כן, זה משעשע, מחוכם וציני, ואולי משמש כמו מתנה טובה למישהו שסיים את הלימודים ועומד להשתעבד לעולם האמיתי, אבל הרבה מבני ובנות קהל היעד מזדעמים ברשתות החברתיות על כך שהפכו אותם לקלישאה מפונקת ונבובה. "בואו נשחק מונופול מילניאלי," כותב אחד מהם בטוויטר. "אני מקווה שכל הרווחים ילכו לעזרה לסטודנטים שצריכים להחזיר את החובות שלהם. הסברו, אתם צוחקים על המצוקות של המילניאלס, שהן הסיבה להתרסקות הכלכלה האמריקנית. אידיוטים."
החברה רצה להגן על בחירתה וציינה במגזין פורבס כי הרבה מעובדיה הם מהדור המדובר. "יצרנו את המונופול למילניאלס כדי לתת למעריצי המשחק דרך קלה ונעימה לקחת פסק זמן מהחיים שלהם ולצחוק על הבעיות המשותפות להם, ועל הדימוי שהם זוכים לו. "בין אם יש לכם בלוג לייפסטייל, ערוץ יוטיוב, אתם מתים על אימוג׳ים או מוכרים סבונים טבעוניים ברשת, מדובר במשחק עבורכם." המילניאלס מוזמנים לשלם 70 שקלים על התענוג המפוקפק.