ילדים תמים ומתוקים מנפחים קונדומים צבעוניים, משתעשעים בפריטי הלנז'רי הסקסיים של אמא, עושים משחקי אצבעות עם טמפונים ונלחמים בקרב דילדו מול ויברטור. נראה סוטה, הא? חסר אחריות ומאוד לא מצחיק, נכון? אז זהו שזו לגמרי המטרה. פרסומת חדשה מנסה למשוך לנו את העין כדי להעביר את המסר החשוב כל כך: "אם הם מוצאים את זה – הם ישחקו עם זה".
עוד במשפחה:
>> החרם החברתי נפתר בזכות ססטוס בפייסבוק
>> ההורים שלחו את ילדיהם להסתובב ברחובות לבד
>> ילדה שלי, סליחה שפספסתי את יום ההולדת שלך


"כלי נשק הם חלק מאמריקה מאז ומתמיד. איך אנחנו יכולים לקיים שיח בטוח שישמור על זכויות בעלי הנשק לצד אחריות אישית ובטוחה?". זוהי השאלה שמבקשים לשאול ולטפל בה בפרסומת. מה שבטוח, הם מצליחים למשוך תשומת לב. השאלה היא אם זה יעשה את העבודה.
תגובות