ילדים תמים ומתוקים מנפחים קונדומים צבעוניים, משתעשעים בפריטי הלנז'רי הסקסיים של אמא, עושים משחקי אצבעות עם טמפונים ונלחמים בקרב דילדו מול ויברטור. נראה סוטה, הא? חסר אחריות ומאוד לא מצחיק, נכון? אז זהו שזו לגמרי המטרה. פרסומת חדשה מנסה למשוך לנו את העין כדי להעביר את המסר החשוב כל כך: "אם הם מוצאים את זה – הם ישחקו עם זה".

עוד במשפחה:

>> החרם החברתי נפתר בזכות ססטוס בפייסבוק
>> ההורים שלחו את ילדיהם להסתובב ברחובות לבד

>> ילדה שלי, סליחה שפספסתי את יום ההולדת שלך

מה האחריות של בעלי הנשקים? (צילום:  Evolve)
עכשיו כשתפסנו את תשומת הלב, אפשר לדבר על מה שחשוב | צילום: Evolve
מה האחריות של בעלי הנשקים? (צילום:  Evolve)
אם הם מצאו את זה, הם ישחקו עם זה | צילום: Evolve
הכוונה ב"זה" היא לכלי נשק והפרסומת פונה לכל בעלי הנשקים בארה"ב, וגם אלה שלא נושאים נשק  – כשהמטרה היא לשמור על ילדינו ולהרחיק אותם מסכנות זמינות בבית שמביאות בסופו של יום לתאונות ומשחקי אלימות שלא פעם מסתיימים במוות. כמו המקרה האחרון מהיום בבוקר שבו ילד בן 3 ירה בראשו של אחיו התינוק, או זה בתחילת השנה בו פעוט בן שנתיים שירה בשוגג והביא למותה של אמו או ילד בן 4 שירה למוות בחברו, ואלו רק שלושה מקרים ספורים תוך רשימה ארוכה ועצובה.

 "כלי נשק הם חלק מאמריקה מאז ומתמיד. איך אנחנו יכולים לקיים שיח בטוח שישמור על זכויות בעלי הנשק לצד אחריות אישית ובטוחה?". זוהי השאלה שמבקשים לשאול ולטפל בה בפרסומת. מה שבטוח, הם מצליחים למשוך תשומת לב. השאלה היא אם זה יעשה את העבודה. 

_OBJ