"חיפשתי דרך ליצור מיזם שמנגיש תכנים לימודיים לילדים במחירים נוחים", אומר יניב בן נאים, "בתקופת הקורונה ההורים חיפשו דרך ללמד את הילדים ושיעורים פרטיים הם עניין יקר, הרעיון היה להקים בית ספר וירטואלי מכיתות א'-י"ב, עם קבוצות למידה קטנות - עד 5 תלמידים, מבלי להתפשר על מקצועיות ואיכות המורים וכמובן יחס אישי לתלמיד. כך שני הצדדים מרוויחים: הילד משלם סכום נמוך לשעה ולמורה שמלמד 5 תלמידים זה משתלם. העמדנו נבחרת מורים מצטיינת שלימדה ילדים משדרות ומתל אביב יחד. השיעורים שנלמדו היו במקצועות ליבה וגם שיעורי העשרה כמו מחשבים, פיזיקה, גיאוגרפיה או רפואה לילדים בלמידה חווייתית ומותאמת אישית".
לדברי יניב כיום יש כ-1,120 תלמידים רשומים בבית הספר Z SCHOOL כאשר חלקם הם ילדים למשפחות ישראלים שמתגוררות בחו"ל. "בית הספר מיועד גם לישראלים ברחבי העולם, למשפחות שעשו רילוקיישן ורצו לשמר לימודים בעברית פתחנו חינוך ביתי, יש לנו תלמידים מסינגפור, ארה"ב או לונדון, חלקן משפחות שלא שולחות את הילדים לבית הספר המקומי והילדים לומדים רק אצלנו, חלקן משלבים – אנו מלמדים אותם שיעורים בעברית, ויש משפחות שאנו מלמדים את הילדים את השפה המקומית המדוברת היכן שהם מתגוררים".
"רובד נוסף ועיקרי של בית הספר, הוא התמחות בבניית בתי ספר וירטואליים לחברות פרטיות וציבוריות במשק כמו נטפים, קרגו ומקורות לרווחת ילדי העובדים", מספר יניב, "אחת האימהות שילדיה למדו אצלנו, התלהבה מהשיטה ומהמורים וסיפרה על כך לחברה שבה היא עובדת. קיבלנו פנייה מחברת מקורות שנקים בית ספר וירטואלי לילדי העובדים כמתנה חינוכית. בנינו פלטפורמה לימודית שניתנה בחינם לחברה כאשר החברה משלמת אך ורק על השיעורים. מדובר ב-30 שיעורים בשבוע כאשר בכל שיעור יש בין 6-7 ילדים. אנו מלמדים אנגלית, מחשבים, נותנים סיוע בשיעורי בית, מכינים למבחני מחוננים. בחופש הגדול הכנו את הילדים לכיתות השונות, ולקראת הלימודים תמכנו בהם במקצועות מסוימים. בית הספר מיועד לכל המגזרים, כך יוצא שלעתים המורה מתל אביב ובשיעור יש ילד מכפר ערבי וילד מהמגזר החרדי, מעבר ללימודים נוצר גם חיבור בין עובדים שלא הכירו דרך ילדים, כך שמבחינתנו מדובר גם בפרויקט חברתי". יניב מדגיש כי Z SCHOOL אינו מהווה תחליף לבית הספר ואין לבית הספר הווירטואלי כל קשר עם משרד החינוך.