נעמה, (שם בדוי, השם האמיתי שמור במערכת) בת שמונה, תלמידת כיתה ג', מרמת גן לא הולכת לבית הספר כבר כמעט שבועיים. היא רחוקה מהחברות והחברים שלה. היא פספסה כבר את המבחן בחשבון אליו התכוננה רבות, היא תפסיד את הטיול השנתי לו חיכתה בהתרגשות ואף שהתחפושת שלה כבר מוכנה היא תחמיץ ככל הנראה גם את חגיגות הפורים לאחר שלדבריה הוטרדה על ידי בן כיתתה. הילד עצמו כבר חזר ללימודים. במחאה על ההתרחשויות השביתו הורים נוספים את הלימודים
לפני כחודש וחצי, מספרת אמה של נעמה, היא סיפרה לה שבן כיתתה נגע חה בישבן. "פניתי למחנכת, היא אמרה שתטפל. שבוע לאחר מכן תזכרתי אותה והיא שוב אמרה שהיא תטפל. אך מאז היא נעלמה, לא עונה לטלפונים, לא עונה למיילים ולבתי אין פתרון. לפני כשבועיים בתי סיפרה לי בסוף יום הלימודים שאותו ילד תפס לה את הטוסיק כמו בובה, לכל צחוקם של חברים שחשבו שזה מאוד מצחיק באמצע הכיתה".
האם פנתה למנהלת, אך זו הבהירה שאין ביכולתה לעזור, כיוון שמדובר בילד שכבר הושעה מהלימודים מספר פעמים.
לאחר התקרית השנייה, התלוננה אמה של נעמה במשטרה כנגד הילד. לדבריה, אז השתנתה גישתה של המנהלת כלפיה מהקצה אל הקצה. "מאז אנחנו השעיר לעזאזל. בעקבות תלונתי ושיחתי אצל המנהלת הייתה פגישה בעירייה בעניין כי אני לא רוצה שבתי תמשיך ללמוד באותה כיתה עם אותו ילד. פניתי ללילך קובה, יו"ר פורום הורים נגד אלימות, ואני מרגישה שהיא לפחות עוזרת לי. היא פנתה לחבר הכנסת, יעקב מרגי, יו"ר ועדת החינוך בכנסת, ומנסה לפנות לאנשים נוספים שיעזרו לי כדי שנעמה תוכל לשוב לספסל הלימודים".
"המקרה שנחשף כאן צריך להרעיד את אמות הספים של מערכת החינוך ברמת גן", אומרת יו"ר פורום הורים נגד אלימות, לילך קובה. "אותה מערכת שמתהדרת באפס סובלנות לאלימות ומצהירה על תכניות למיגור התופעה מעלימה עין לנוכח אלימות מינית בוטה של ילדה קטנה . איזה מסר אומלל משדרת עירייה כזו לילדות קטנות?".
מעיריית רמת גן נמסר: "בשל צנעת הפרט העירייה אינה מורשת להגיב בנושא זה. הנושא מטופל על ידי הגורמים המקצועיים. השבתת לימודים היא צעד קיצוני שלפני הכל פוגע בתלמידים ובתדמית בית הספר. צר לנו שההורים בחרו בדרך זו".
ממחוז תל אביב של משרד החינוך נמסר: "הנהלת בית הספר פועלת בכל הדרכים שעומדות לרשותה כדי לאפשר מוגנות מלאה לתלמידים. האירוע המדובר טופל באופן מעמיק ובמלוא החומרה, תוך ליווי סייעת ובניית תכנית אישית הכוללת ליווי רגשי. כמו כן,הוצע לתלמידה ליווי רגשי ומקצועי, ככל שיידרש".