אנה לוקצקי מוכרת לרבים כבעלת מותג AnnA, שמייצר בגדים לנשים במידות 34-50 והיא פעילה למען אידאל יופי מגוון, אבל אנה לא עוצרת שם. האמא לשתיים מציגה כעת קמפיין חדש העוסק בקבלת הגוף מכיוון אחר: קמפיין אמא ובת החדש שעלה השבוע לרשת מראה סדרה של אמהות ובנות שבחרו לתעד את היחסים שלהן במילים, בבגדים וגם בעירום. רוב האמהות והבנות לא שהו יחד בעירום מאז הילדות המוקדמת של הבנות, כך שתהליך ההיחשפות הכפול עוצמתי, קדום ומרתק.
"הפרוייקט עוסק במערכות יחסים של אמהות ובנות בהקשר של דימוי גוף ובודק כמה השפעה יש ליחס ולמילים של האמא על הדימוי העצמי של הבת", אומרת לוקצקי. "אהבת הגוף היא אחד הנושאים החברתיים המורכבים לפתרון וכשלזה מתווספת המורכבות של היחסים בין אמא לבת, הנושא הופך למורכב אף יותר. הציווי החברתי שקורא לנו להיות אידיאל אחד לא מדלג אל אף אישה באף מידה. כאן כולנו באותה קבוצה, גם רזות וגם שמנות. אני מאמינה שנושא הדימוי קודם כל נבנה בבית ושהוא חלק בלתי נפרד מהחינוך הבסיסי של האמא לבת".
את האמהות והבנות האמיצות שהצטלמו גם לסרטון בבימויו של רן מונצ'ז מצאה אנה דרך פייסבוק, שם היא מנהלת את רוב הפעילות החברתית שלה בתחום. "פרסמתי בפייסבוק שאני מחפשת זוגות של אמהות ובנות ומוכנות לפתוח ולחשוף את המורכבות של מערכת היחסים שלהן בנושא הדימוי וגם להצטלם בעירום", היא מספרת. "הופתעתי לגלות פניות רבות של נשים שמוכנות לעירום, אבל מתקשות לפתוח את המורבות שבנושא מול האמא שלהן. כל כך הרבה כאב לא פתור וזכרונות מכאיבים, ציטוטים של משפטים פוגעים לרוב בלי שום כוונה רעה מלווים אותנו, את הנשים בלב שלהן. למדתי עד כמה הנושא הוא רגיש ושברירי, כמה דמעות וכאב יש שם. אני מקבלת עשרות רבות של הודעות פרטיות מנשים שכותבות לי שזה נגע במקום הכי עמוק שלהן ושהן בכו מהצפיה בסרטון. אחרות אומרות תודה ומבינות שהן לא נוהגות נכון עם הבנות הצעירות שלהן ומתחייבות מול עצמן לשנות את הגישה ופשוט... פשוט לאהוב".