נדמה שהקשר בין הקמפיינים של לא מעט חברות אופנה לבין המוצרים שהן מפרסמות כבר מזמן הולך ומיטשטש, אבל מי שהצליחה לקחת את זה הפעם לרמה חדשה היא רשת האקססוריז TOP TEN, עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית עדן פינס, שמפרסם - או לפחות מתיימר לפרסם - את הנעליים החדשות של הרשת, כשבפועל לא רואים כל כך את הנעליים אלא יותר את פינס לבושה בחוטיני.
"ברצינות, טופ טן?", כתבה כרמל גילן בפוסט שפרסמה בקבוצת הפייסבוק צריכה את זה לאתמול, "די נו, אתם רשת שמוכרת מוצרים ואביזרים לילדות ונערות, בחייאת". הפוסט שלה היה מכוון לבחירה של רשת טופ טן, שחלק גדול אם לא גורף מקהל היעד שלה הוא ילדות ונערות, לפרסם נעלי בובה אדומות דווקא בעזרת סדרת תמונות חושפניות של הפרזנטורית בבגד גוף וחוטיני, שבה הנעליים הן, איך נגיד, לא הדבר הכי בולט.
"אה, לא התחת הוא המוצר?", תהו הגולשות בתגובה, "כך או כך, זה מביך כשלא מאמינים במוצר וצריך עירום שימשוך את העין". לחלק גדול מהן בכלל לא היה ברור במבט ראשון מה המוצר שמפורסם בתמונה: "לי זה נראה שהמוצר שנמכר כאן הוא סקס".
הפוסט קיבל מאות לייקים מנשים ואימהות שהזדעזעו מהקמפיין, והתגובות לא איחרו לבוא. "בתור אמא לשלוש בנות אני אדאג שהן לא יקנו מכם בחיים, ולא יעזו אפילו להתקרב לחנות שלכם. תתביישו שזה התוכן שאתם מפרסמים לנערות", כתבה עוד מישהי בתגובה לפרסום. "הכיוון של הפרסום שלכם דוחה!!! ילדות קונות אצלכם!", הוסיפה עוד מישהי, "בתור אמא לבנות זה מזעזע בעיניי! זו תמונה לאונליפנס".
הגולשות הביעו דאגה גדולה מהעובדה שנערות צעירות נחשפות לפרסומים שמנרמלים בעיניהן מסרים שמחפיצים ומקטינים אותן: "אנחנו מלמדות את הבנות שהן שוות, אלופות, יכולות להיות כל מה שבא להן, ואז זה. זה מעצבן ממש", כתבה אחת הגולשות. "אני אשכרה מבולבלת. לא מבינה איך כביכול התקדמנו, ואיכשהו גם בכלל לא. אחר כך יש תלונות על הדור הצעיר. הנה עוד חברה שמנרמלת משהו לא נורמלי, הכל בשביל המבט הגברי". ועוד מישהי הציעה נקודת מבט קצת שאולי היתה יכולה לשרת טוב יותר את החברה: "אחחחחח טופ טן... לו רק היה סרט שיש עליו הייפ עולמי עכשיו שקשור לקוסם מארץ עוץ, ולו רק לדמות הראשית בקוסם היו נעליים אדומות. אבל לא, תחת. תחת איט איז".