בו ג'סופ, נערה בת 19 הרוויחה תוך זמן קצר מאות אלפי דולרים מלעשות דבר אחד מוזר: לעזור להורים סינים להחליט על שמות לתינוקות שלהם. כן, גם אנחנו שאלנו איך לעזאזלל זה קרה.
אז מסתבר שלבחור שם לתינוק זה עניין ממש רציני בסין. בדרך כלל נהוג לבחור בזהירות כשלושה מאפיינים שאמורים להתגלם בתוך שם התינוק עם משמעות חשובה, הבעיה היא שבעולם של היום רבים מהסינים - במיוחד אלו החיים בארה"ב - רוצים לשלב בין זה לבין שם שנשמע אנגלי, ופה בו נכנסת לתמונה.
היזמית אשכרה הקימה חברה בשם "Special Name" ("שם מיוחד", משהו שבאופן אירוני היא לא נתנה לחברה). עבור תשלום סמלי, החברה של בו מציעה מספר שמות אנגליים שיש להם משמעותיים שונים, כמו אמביציה, כנות, יושרה וכדומה. זה אולי נשמע לכם נישתי במיוחד, אבל זה כל כך מבוקש שבו עזרה לתת תוך 3.5 שנים שמות ל-677,900 תינוקות סיניים. העבודה הזו שלשלה לכיסה מעל 400,000 דולר!
הרעיון של בו עלה למוחה ב-2015, לאחר שליוותה את אביה בנסיעת עסקים לסין. אחד מהשותפים העסקיים של האב, אדם בשם מר וואנג, ביקש עזרה בבחירת שם אנגלי לבתו הפעוטה. בו הבינה שבתרבות הסינית חשוב מאוד לבחור שם הולם, לכן היא שאלה את וואנג מה התקוות שלו לילדתו. הוא אמר שהוא רוצה שאנשים יהיו מופתעים מהיכולות שלה, אז בו, שהייתה אז בת 15, הציעה לו את השם אליזה - על שם הדמות המפורסמת אלייזה דוליטל.
מר וואנג היה מרוצה מהשם והסביר לבו שלסינים מדובר בעניין רציני משום שעם הפיכת המדינה לכלכלה גלובלית, רבים מאמינים שיהיה קל ליצור יותר קשרים עם העולם המערבי אם לסינים יהיה גם שם אנגלי. וואנג חשב שהעזרה של בו צריכה להפוך לשירות זמין עבור אחרים - והוא צדק.
לאחר שחזרה לאנגליה, בו קיבלה 2,000 דולר מהוריה כדי להרים את החברה וליצור אתר מתאים ומעוצב. לאחר מכן, היא הזינה 4,000 שמות אנגליים לבנים ולבנות, וזה עובד כך שכל אדם שנכנס לאתר מתבקש להזין 5 תכונות אופי מתוך רשימה של 12 אותן האדם רוצה לגלם בשם. אחר כך האלגוריתם מציע מספר שמות, בהתאם למגדר הרצוי, שתואמים את התכונות הללו.
בו לוקחת רק כ-80 סנט לגולש, כאשר בהתחלה השירות הוצע בחינם לצורך היכרות ופרסום, אבל כאמור היא הרוויחה מכך כל כך הרבה שהיא כבר מכסה בעזרת ההכנסה הזו את לימודי הקולג' היקרים שלה. כמו שאומרים - מיליארד סינים לא טועים.