קויצ'י מאטסמוטו הוא איש של חזון. במשך עשרים שנה הוא עבד כמשפר מכוניות, מצא בהן פגמים והוציא מהן את המיטב. את זמנו הפנוי הוא בילה בשיטוט בין חנויות ויום אחד, בסיבוב שכזה, הוא נכנס לחנות אביזרי מין.
מאטסמוטו הופתע לגלות כי כמות המוצרים לגברים נמוכה משמעותית מכמות המוצרים לנשים ובזמן שסקר את אביזרי המין לגברים הייתה לו לפתע התגלות - "יש כל כך הרבה שיפורים שיכולתי להכניס באביזרים אלו", הוא מספר. "הייתה פה אופציה לעשות משהו ממש מהפכני".
רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק
מאותו רגע החליט מאטסומו להקדיש עצמו לשיפור האביזרים לגברים וכך הוקמה חברת טנגה. משמעות השם ביפנית הוא מסודר, יפה ואלגנטי. האביזרים שנמכרו לגברים מאוד לא אסתטיים ורובם פשוט מנסים לדמות צורה של אישה או של איבר מין נשי בלבד. לפי קויצ'י, לא נעשה אף מאמץ מעבר לכך משום שיצרני צעצועי המין האמינו שגברים הם לא קהל היעד הטבעי שלהם ומסתפקים בידיים שנתן להם הטבע.
מאטסומו חשב אחרת והשיק ליין מוצרים שאינם רק אסתטיים אלא גם מספקים. הרעיון היה לבנות מוצר שבצורתו אין שום דבר מיני וכך יהיה ניתן להחזיק אותו ללא מבוכה. כך נוצרו הכוסות לשימוש חד פעמי, סדרת ה"פליפ" שניתן לשטוף לשימוש חוזר, קרמים שונים ומוצר הדגל - הביצה: קופסה קטנה הנמתחת לצעצוע מין.
כל המוצרים שלו עשויים אלסטומר, בניגוד לספוג ממנו עשויים מוצרים דומים של חברות אחרות ויש בתוכם חומר אנטי-בקטריאלי וניתן לווסת את הלחץ על ידי שסתומים. כאמור, מאטסומו יודע לשפר דברים.
חברת טנגה הושקה בשנת 2005, תחת הסיסמה "העתיד של האוננות הוא עכשיו", והפכה לסנסציה מיידית. בשנה הראשונה מכר מאטסומו מיליון מוצרים ומאז המכירות גדלו והגיעו להיקף של 19 מיליון מוצרים בשנה.
הביצה שהושקה בשנת 2008 מכרה כבר 6.5 מיליון יחידות והוא אפילו גרף כמה פרסים על עיצוב. השנה "Tenga 3D" - אביזר הניתן להפוך כשאינו בשימוש - זכה בפרס עיצוב נחשב בגרמניה וזו הפעם הראשונה שאביזר מין גברי זוכה בפרס זה.
רוב הצעצועים של טנגה נמכרים ביפן, ספרד, ארה"ב ובריטניה אבל למאטסומו יש כבר תכניות לשלב הבא - סין. במדינה 600 מיליון גברים בוגרים וכשעל כל 120 גברים יש רק 100 נשים – טוב, תעשו לבד את החשבון כמה גברים בודדים יש שם.
(מקור, האתר הרשמי)