מיהרתם פעם כל כך שהתעצבנתם בכל פעם שהרכבת עצרה בתחנה? הקונספט הסיני החדש של רכבת הקליע עשוי לחסוך אפילו את העצירות, ובטח את זמני ההאטה וההאצה. בבסיס הרעיון קרון קטן הצמוד לרכבת אך נע על מסילות נפרדות. הרכבת ממשיכה לנוע ללא עצירה והקרון עוצר בכל תחנה להוריד נוסעים, מעלה את הנגלה הבאה של הנוסעים ועולה על הרכבת הבאה שעוברת. הקרון שהיה בתחנה יצא עם הרכבת הקודמת ומדביק את המהירות. ברגע שהקרון והרכבת נעים באותה מהירות, נפתח מעבר בין הקרון העליון לרכבת התחתונה והנוסעים עובדים לרכבת. מי שרוצה לרדת בתחנה הבאה עולה לקרון ומי שרוצה להמשיך הלאה מחכה לקרון שלו.
הפטנט החדש אמור לחסוך לנוסע הממוצע שעתיים וחצי והוא מצטרף לשורה של המצאות וחידושים גאוניים שסין מנסה להפעיל כדי להקל על גודש התחבורה במדינה הענקית. פטנט אחד כזה הוא האוטובוס המוגבה שבניית התשתית שלו אמורה לצאת לדרך כבר בסוף השנה בבייג'ינג. האוטובוס יאפשר למכוניות לעבור תחתיו בזמן שהוא נע במהירות של 60 קמ"ש ומסיע 1,200-1,400 נוסעים. עלות בניית האוטובוס, וסלילת המסלולים המיוחדים, זולה ב-90% מחפירת תעלת רכבת תחתית וההערכה היא כי הוא עשוי לצמצם את פקקי התנועה ב-20%-30%.