סוכנות פרסום יפנית קיבלה משימה לא פשוטה מלקוח - להקפיץ את מכירת אצות הנורי המשמשות להכנת סושי אחרי המשבר הכלכלי שנגרם עקב אסון הצונאמי בשנה שעברה. הם התבקשו להמציא מחדש את המוצר המוכר והאהוב מבלי לפגוע באופי המסורתי שלו, ובמיטב המסורת היפנית הם עשו עבודה מעולה. (מקור)
האצות הירקרקות והדקיקות עברו מתיחת פנים בזכות לייזר מדויק החורט עליהן דגמים מפורטים בשלל צורות בעלות משמעות סמלית. האצה כל כך דקה שהלייזר משאיר רק קרום דק ושקוף דרכו ניתן לראות את האורז הלבן, וכל צורה מסמלת סגולה כמו מזל טוב, אושר, חיים ארוכים וכו'; והמזל הטוב כנראה נדבק גם לחברה שזכתה בכמה פרסי עיצוב על הפרויקט.
"הצונאמי השפיע רבות על כל העסקים בצפון יפן", אומרים בחברה. "הלקוח הגיע אלינו אחרי שספג מכה כלכלית קשה וביקש שנסייע לו לשקם את העסק עם קמפיין רשת חדשני". מאחר והעיצוב של אצת הנורי לא שונה מאז החלו לייבש אותה ולגלגל אותה במאה ה-15, האתגר לא היה פשוט אבל התוצאה הייתה מדהימה - מנה קלאסית וטעימה עם טוויסט מודרני וחיבור למסורת.
"בחירת העיצוב המתאים גם היה חשוב כי רצינו להעביר מסר", הסבירו המעצבים בחברה. "רצינו להעביר מסר של תקווה לעתיד באמצעות המסורת ולעודד את הצרכנים".