טיקטוקרית אמריקאית חשפה את הסיבה הנכלולית שגברים בוגדניים קונים לאישה ולמאהבת שלהם בדיוק את אותו בושם. שאנון היל, אושיית רשת עם יותר מחצי מיליון עוקבים, סיפרה שעבדה בצעירותה בחנות של המותג "שאנל" – שם היא למדה מהר מאוד לזהות את הגברים הנשואים שמנהלים מערכת יחסים עם אישה אחרת.
"הם היו מגיעים, קונים לנשים שלהן את הבושם שהן אוהבות, עוטפים אותם יפה – ואז קונים בושם נוסף למאהבת שלהם", היא סיפרה והסבירה מה ההיגיון מאחורי המהלך. "למה הם עשו את זה? נחשו מה: הם לא רצו לחזור הביתה מהמאהבת כשהם מריחים כמו אישה אחרת".
@shannonhillnews It’s tea time ladies! #storytime #holidayseason #fyp #cheatinghusbands ♬ original sound - Shannon Hill
הסרטון נצפה מאז יותר מ-60 אלף פעמים בטיקטוק וגרף 3,700 לייקים. בהמשך, היא ציינה איזה בושם כל הגברים קנו לנשים ולמאהבות שלהם. "זה תמיד היה 'קוקו מדמואזל'", סיפרה. "הם אף פעם לא קנו את 'No. 5' כי אנשים תמיד היו קונים את זה לאימהות שלהם, וזה גם לא היה 'Chance'. זה תמיד היה 'קוקו מדמואזל'. הבנות בקופה תמיד ידעו הכל".
הסרטון קיבל מאז עשרות תגובות מהגולשים, חלקן מאנשי שירות אחרים – בעיקר מוכרים בחנויות תכשיטים וברמנים. "עבדתי בחנות תכשיטים יוקרתית במשך שנים ובעלים היו עושים בדיוק את אותו דבר", סיפרה גולשת אחת. "זה תמיד היה מצחיק לראות את המאהבות שלהם חוזרות אחרי חג המולד כדי להחליף את התכשיטים".
"רואים את זה גם בענף המסעדנות", סיפר גולש אחר שהזדהה כברמן. "יש לקוחות קבועים שמגיעים בימי ראשון לארוחת צהריים עם האישה והילדים – ומגיעים להאפי האוור בימים אחרים כדי לשתות קוקטיילים עם המאהבת".
גולשת אחרת שאלה את היל איך היא הצליחה להתאפק ולא לחשוף את האמת בפני אותן נשים. על כך היא ענתה: "זה היה ממש קשה. חלק מהנשים שלהם היו לקוחות קבועות שהכרתי במשך שנים. היו לא מעט פעמים שרציתי לומר להן מה קורה".