ברוס קמפבל האמריקני מבלה את רוב זמנו במחלקת עסקים אבל לא מבזבז אפילו דקה מחייו במחשבות על קידומים, העלאות, דוחות, רווחים, הפסדים, מניות, לקוחות, חוזים או כל דבר אחר שקשור ללקום בשש בבוקר. חוץ מלצפות בזריחה. למעשה, רוב הסיכויים שברגעים אלו ממש הוא בונה ומשפצר את בית חלומותיו - בואינג 727-200 המבצבץ מבין הצמרות של אורגון (ארה"ב). (מקור)
ברוס מכנה את המטוס שלו "ציפור שהייתה אמורה לעוף", ולמרות שהוא חי שם לגמרי מבחירה - התנאים לא הכי פשוטים. בואינג 727-200 הושק לראשונה בשנת 1967 והוא היה שדרוג של הדגם המקורי מ-1963; למעשה נמכרו רק 1,245 מטוסים מהדגם הזה ואת המטוס שלו קנה ברוס לפני כמה שנים בסכום של 100,000 דולרים (389,200 שקלים).
רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק
ברוס נכנס ויוצא מגרם המדרגות החלוד של המטוס, ובעת שהוא מנגב את נעליו על שטיחון מרופט לעיני המצלמות, הוא מסביר עד כמה הוא משתדל לשמור על ביתו נקי ומסודר. לדברי קמפבל, הוא לא רוצה לחיות בבית רגיל כי עץ הוא חומר בנייה נוראי בעיניו - הוא מתפרק ומושך חרקים בניגוד למטוס שתוכנן ליעילות מקסימלית.
במקור היה במטוס מקום ל-189 נוסעים ואחרי שהכסאות במחלקת תיירים נתלשו, התפנה מספיק מקום לכל ארגזי הקרטון העמוסים בג'אנק של קמפבל, שעדיין לא נפרקו.
בכתבה לא נאמר גם מה הביא להצטלבות בגורלם של ברוס והמטוס אבל נשמע כאילו הוא נמצא שם מבחירה. "זה לא לכל אחד אבל אני חושב שזה מתאים להרבה אנשים ולי זה בטוח מתאים", הוא מצהיר כדי לבטל כל ספקות. "אני פשוט אוהב את זה".
המטוס כבר חובר לחשמל וכעת ברוס משקיע את רוב מרצו בעיצוב הפנים, ובהפיכת הגרוטאה המתפרקת לבית חמים ונעים. וכמובן חיבור לצנרת; אחד מתאי השירותים של המטוס כבר פעיל וקמפבל בדרך לתיקון שני האחרים. "התא קטן אבל גם אני קטן", הוא מסביר ומציג את הכס הלא מפואר.
ברוס בנה מקלחון קטן ולא מרשים במיוחד במחלקת תיירים אותו הוא חיבר בצורה פיראטית לצנרת של השירותים, אבל החדר האהוב עליו בבית הוא תא הטייס, אותו הוא מכנה בחיבה "חדר המשחקים המועדף".
אין לו רדיו או טלוויזיה אבל יש לו אייפוד ומחשב נייד דרכם הוא מנגן מוזיקה ובחודשי הקיץ החמימים יותר, הכנפיים משמשות כמרפסות שמש גדולות. ברוס מתאר את החוויה הזו כניסוי ומקווה שאחרים יבואו בעקבותיו. רק חבל שהכתבה גם לא ציינה איפה זה בדיוק.