בהלת ווירוס הקורונה עדיין בשיאה וענקיות המזון המהיר עושות ככל שביכולתן למזער את הנזקים שנוצרו כתוצאה מההתפרצות הקטלנית. לאחרונה, חברת KFC יצאה בקמפיין חדש ומקורי מאוד אשר מבטיח משלוחי מנות עם מינימום מגע בין השליח ללקוח.
בכירים בחברה מסבירים כי מטרת הקמפיין היא להפחית ככל שניתן את סיכויי ההדבקה מאדם לאדם. איך זה נראה בפועל? ובכן, בסרטון ההשקה שלהם ניתן לראות כיצד עובדי הסניף מקפידים על היגיינה אישית וניקיון של תיקי המשלוח. כמו כן, עובדי הסניף יוודאו כי לשליח שיוצא לדרכו אין חום והוא מצויד במסכת פנים. מעבר לזה, השליח יוודא כי הוא נמצא בכל רגע נתון במרחק של כ-2 מטרים לפחות מן הלקוח במעמד המשלוח.
בזמן שהישראלים חוגגים את שובה של KFC לארץ הקודש, הרשת מעדכנת את הפרסומות שלהם בסין בהתאם למצב: "לפני שהשליחים שלנו יוצאים לדרך, מודדים להם את החום, הם מחטאים ידיים, מחטאים את קופסת המשלוחים, שומרים מרחק של 2 מ' בין השליח למזמין" pic.twitter.com/3tZ3ZYwnSf
KFC and Pizza Hut have launched a contactless delivery service in China amid coronavirus fears https://t.co/znDnWIO6KD pic.twitter.com/5HNAcLAE89
דוברות חברת Yum China, בעלת הזיכיון של KFC בסין, התייחסו לקמפיין החדש בהודעה לתקשורת: "אנו דואגים לבריאות עובדינו ולקוחותינו שלנו יותר מכל", נכתב בהודעה. "השירות החדש והייחודי שלנו פועל להפחית את סיכון ההידבקות בווירוס הקורונה בין השליחים והלקוחות".
המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מדווח כי רוב ההידבקויות בנגיף הקורונה מתחוללות כתוצאה מחשיפה להפרשות של נשאי הנגיף (שיעול או התעטשות) ממרחק של פחות מ-2 מטרים. עד כה, דווח על למעלה מ-17 אלף נשאים ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם. מאז ההודעה על תחילת הקמפיין של KFC, חברות נוספות הצטרפו ליוזמה כולל חברת פיצה האט אשר פועלת בגבולות סין.