אחרי שנים של פלרטוט עם תזונה מן הצומח, כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן עושה צעד נוסף בכיוון. קים הוסיפה השבוע שורה חדש לקורות החיים שלה, בתור 'יועצת טעם ראשית' במותג תחליפי הבשר Beyond Meat. כחלק מתפקידה החדש קים תתרום את מומחיותה ליצירת טעמים חדשים ותשתתף בתכנים יצירתיים של המותג במטרה להעלות מודעות להשפעת התזונה שלנו על העולם ולשינו המשמעותי שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.
בהודעה לעיתונות נכתב כי קרדשיאן נבחרה בשל היותה "סמל לטעם איכותי וללא דופי באוכל, אופנה, יופי ועוד", וכי היא "תדגיש את סל המוצרים הטעימים, המזינים ובני הקיימא של המותג דרך המתכונים שלה ותוכן יצירתי מרתק."
בשל מעמדה ורמת ההשפעה שלה, קים בהחלט יכולה להיות בררנית כשזה מגיע לבחירה עם אילו מותגים לשתף פעולה, והבחירה שלה לשתף פעולה עם החברה מוכיחה כי היא באמת מאמינה בפוטנציאל שלה. קרדשיאן משתמשת בביתה במוצרי ביונד כבר כמה שנים, כאשר בשנת 2020 היא ערכה למאות מליוני עוקביה באינסטגרם סיור במטבח שלה, במהלכו חשפה כי המקרר שלה מלא במוצרי המותג.
"אני מתמקדת בתזונה על בסיס צמחי ויכולה לומר ש-Beyond Meat הוא האהוב עלי ביותר - אני אוהבת את זה שכל המוצרים שלהם לא רק בטעם מדהים אלא גם טובים לי ולמשפחתי", אמרה קרדשיאן בהצהרה לעיתונות שפורסמה אתמול (ג').
עוד ציינה הכוכבת כי ילדיה "אובססיביים" למתכונים שהיא מכינה בעזרת מוצרי החברה כמו למשל הטאקו הטבעוני המפורסם שלה, אותו לימדה להכין בשיעור בישול מקוון שהעבירה במסגרת פסטיבל הוולנס של אחותה קורטני. "כפי שהמעריצים שלי יודעים, המקרר והמקפיא שלי מלאים במוצרים של Beyond Meat ואני כל כך נרגשת להיות מוצגת בקמפיין כיועצת הטעם הראשית שלהם כדי לעורר אנשים לכלול את המוצר בתזונה שלהם", אמרה.
במסגרת תפקידה, קרדשיאן מופיעה בסרטון תדמית ששוחרר אתמול ברשתות החברתיות ובהמשך תציע מבצעים בלעדיים, מתכונים, ותוכן נוסף דרך הניוזלטר של החברה. קרדשיאן היא השגרירה האחרונה שמצטרפת לנבחרת הסלבריטאים שהצטרפו לחברה במשימתה ליצור מערכת מזון גלובלית טובה יותר. מפורסמים נוספים המקדמים את המותג הם הקומיקאי קווין הארט, הראפר סנופ דוג, השחקן ליאונרדו דיקפריו, וכן קבוצה של ספורטאים מקצועיים.