View this post on Instagram

A post shared by S L ... O W O O D (@slowood.hk)

לפני קצת יותר משבוע עלה בנטפליקס סרט הדוקו 'Seaspiracy', העוסק בהשפעת האדם על האוקיינוס, וטיפס במהרה לראש רשימת הסרטים הנצפים בשירות הסטרימינג בכל רחבי העולם.

הסרט, שחשף השפעות קשות של תעשיית הדיג על זיהום האוקיינוסים, עורר עניין רב וגרר תגובות רבות, ביניהן של ספקנים שתהו עד כמה המידע בו אכן אמין ומדוייק. אך יש מי שלא הסתפקו בתגובות ועברו למעשים – הבעלים של Slowood רשת חנויות מכולת אפס פסולת מהונג קונג, הודיעו כי בעקבות הצפייה בסרט, יפסיקו למכור דגים בחנויותיהם.

בפוסט בעמוד האינסטגרם שלהם, כתבו Slowood ל-20 אלף עוקביהם, "הסרט התיעודי החדש של נטפליקס פקח את עינינו להשפעות המכריעות והמזיקות שיש לתעשיית הדיג על כל המערכת האקולוגית שלנו. Slowood ייקח צעד קדימה ויפסיק למכור דגים."  עוד הוסיפים כי בינתיים עד גמר המלאי, הם יתרמו חלק מהרווחים ל-SeaShepherd, ארגון לשימור ימי.

 

View this post on Instagram

A post shared by S L ... O W O O D (@slowood.hk)

"אנו מאמינים שכל צעד זעיר נחשב, ומקווים שתצטרפו לקהילה שלנו כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר. הפסיקו לבכות על פני כדור הארץ, בואו נעשה את הצעד הזה קדימה לשימור האוקיאנוס ביחד!" נכתב בהמשך הפוסט.

Slowood, היא רשת חנויות בת מספר סניפים ברחבי הונג קונג, המוכרת מוצרי "מכולת" אורגניים ובאופן אקולוגי, עם תחנות ריפיל למילוי חוזר של מוצרי מזון, וכן מגוון כלים לבית, מוצרי קוסמטיקה טבעיים ועוד מוצרים בקונספט של אפס פסולת. לכן הצעד האקולוגי הזה היה כנראה מתבקש.

View this post on Instagram

A post shared by SEASPIRACY (@seaspiracy)

 

הסרט ממשיך לעלות לכותרות ולעורר תגובות, כך למשל שיתפה כוכבת הריאליטי קורטני קרדישאן בסטורי שלה לפני מספר ימים כי היא מתכוונת להפסיק לאכול דגים בעקבות הצפייה בו.