לפני שנה בדיוק, בזמן שמאבק הנכים הגדול עלה לירושלים לכותרות בניסיון להביא להשוואת הקצבאות לשכר המינימום, יצאו עמותת "נגישות ישראל" ו"הבצפר" של חברות הפרסום והדיגיטל בקמפיין מיוחד שנועד לתמוך במאבק הנכים בעוד דבר שפוגע בהם – נהגים שחונים בחניות נכים, למרות שאינם זכאים לחנות בהן.
חניות הנכים מיועדות לנהגים שזקוקים לחנייה קרובה, כאלו שזקוקים לחנייה רחבה על מנת שיוכלו לצאת ולהיכנס לרכב על גבי רמפה ועוד, ולאחר שקמפיינים שונים בנושא נעשו בארץ ובעולם בשנים האחרונות, אותו קמפיין החליט לנקוט בדרך קצת אחרת, ולתקוף את הבעיה בדיוק במקום שבו היא מתחילה – התירוצים של אותם נהגים.
"הולך לדקה וחוזר", "רץ להוציא כסף", "קופצת לחנות הקרובה" – מבחינתה של דניאל זאבי, תלמידת "הבצפר" שהגתה את הקמפיין, התירוצים האלו פשוט לא לגיטימיים, ובדיוק בהם היא החליטה להשתמש כדי להעמיד את המציאות בפני הנהגים שמשתמשים בהם, ולחלחל לתודעה שלהם שלא חונים בחנייה של נכים. לאורך חודש שלם הגיעו נציגי עמותת "נגישות ישראל" בהפתעה לחניונים בקניונים שונים בארץ והוסיפו לשלטי חניות הנכים שבהם את המודעות שהודיעו לנהגים שחנו בהן שלא בצדק שהחניות האלו הן פשוט לא בשבילם.
השבוע, שנה מאוחר יותר, אותו קמפיין מוצלח קרם עור וגידים והפך למציאות, כשעיריית מודיעין, העיר שבה מתגוררת זאבי, החליטה להוסיף את השלטים שלה לחניות נכים ב-30 חניונים ומיקומים מרכזיים ברחבי העיר. בין השאר הוצבו השלטים החדשים בחניון היכל התרבות, מרכזים מסחריים בשכונות, חניון בניין העירייה ופארק ענבה.
הרעיון יצא לפועל לאחר שזאבי הציגה את הרעיון היצירתי בפני חברי פורום ועדת נגישות העירונית ובהם חברי "קהילה נגישה", חלקם אנשים עם נכויות שונות. מאחר ותו החנייה מוענק גם לאנשים שאינם מתמודדים עם מגבלות תנועה, עלה בפורום חשש שהקמפיין יעורר תגובות נגד. עם זאת, לבסוף החליטה הוועדה להמליץ להוציא את הקמפיין לפועל מתוך הכרה בחשיבות הנושא, בתקווה שנהגים שאינם נושאים תו נכה יחשבו פעמיים לפני שהם חונים בחניית נכים.