מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום 3 - YELLOW // מקאן תל אביב
אל המקום השלישי הגיעה רשת חנויות הנוחות YELLOW עם העז שמונתה להיות הפרוייקטורית של החברה. בפרסומת היא מציגה את המתווה שלה לתקופת הסגר הקרובה, ואם לא תגיעו אל החנות היא יכולה להגיע אליכם עד הבית.
משרד מדיה: יוניברסל מקאן | מנהלת שיווק ואסטרטגיה: דנה פולק אולשר | מנהלת מותג: רז בראל | מנהלי קריאייטיב: ברק הרשלום ולירן אליאס | מנהלי לקוח: מעין ענבי, עתליה אביגל והדר כדורי | מנהל קמפיין: מיכל ליבסקינד ואביב וידרו
מקום 2 - טאצ'
אל המקום השני הגיעה מגישת הטלוויזיה והמולטי טאלנטית אילנית לוי יחד עם חברת טאצ' בעלת מוצרי הניקיון לבית. אילנית ידועה כחובבת ניקיון לא קטנה כך שלא נהיה מופתעים אם נראה אותה עם דלי וסמרטוט בשתי ידיה. אנחנו כל הזמן בבית, אז למה שלא ננקה קצת?
סמנכ"ל שיווק ומכירות: אוראל פרדי | מנהל פרסום ופיתוח עסקי: מני חזן
מקום 1 - ACE // יהושע\TBWA
את המקום הראשון קטף הזמר הלטיני רותם כהן עם ACE, הרשת המוכרת לשדרוג הבית. השיר שמלווה את הפרסומת לא יוצא לנו מהראש, ואנחנו מוצאים את עצמנו מזמזמים אותו אפילו במקלחת. ובדיוק עכשיו, דווקא כשלא יוצאים מהבית - זה הזמן לשדרג אותו.
משרד מדיה: TMF | סמנכ"לית שיווק: יפעת טולדו | מנהל פרסום: ג'ני ליפשיץ ז'ורבין | מנהל קריאייטיב: אור לביא | מנהלי לקוח: עינב שגיב, ענבר גולדשטיין וליאור שירן | מנהלי קמפיין: רונה וולברום, עינב שמרי ומורן לוי