מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום 3 - משרד הבריאות // לפ"מ

את המקום השלישי תפס משרד הבריאות עם קריאה לישראלים לצאת ולהיבדק כדי לבלום את התפשטות נגיף הקורונה ולהימנע מהגבלות נוספות. 

משרד מדיה: לפ"מ | סמנכ"לית הסברה: עינב שימרון | מנהלת תחום תוכן והפקה: נורית פיינמן | מנהל קריאייטיב: תומר ברזיידה | מנהל לקוח: מאיה לוי

מקום 2 - מחלבות שטראוס // BBR SAATCHI & SAATCHI

במקום השני נמצאת חברת שטראוס, שגייסה את הצמד הכי מגניב במדינה - סטטיק ובן אל. בפרסומת השניים מתהלכים על מסלול דוגמנות ומציגים לנו את הטעמים החדשים של מילקי: פסק זמן, כיף-כף וטורטית. הקצפת על הראש של סטטיק גרמה לנו מיד לקחת פסק זמן ולרוץ לקנות לנו כמה גביעים.


משרד מדיה: יוניון מדיה | סמנכ"ל שיווק : אבי לאופר | מנהלת תחום: נעמה גל | מנהל תקשורת שיווקית: איציק אדרי | מנהל קריאייטיב: ירון פרל | סמנכ"ל לקוחות: אביב בן זיקרי | מנהלת קמפיין: דנה מנור

מקום 1 - תנובה // מקאן תל אביב

אל המקום הראשון הגיעה תנובה, שמשיקה את סדרת משקאות הבריסטה של סדרת "תנובה אלטרנטיב" בפרסומת קצבית ומגרה. פייר? עשו לנו חשק למשקה סויה.

משרד מדיה: יוניברסל | סמנכ"לית שיווק: רוית בירנבוים ממנהל קריאייטיב: רן אלון | מנהלת לקוח: שני שאול | מנהלי קמפיין: מיכל ליבסקינד ועדי סופר אלקבץ