מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

מקום 3 - משרד הבריאות // לפ"מ

את המקום השלישי תפס משרד הבריאות עם ישראלים שמספרים מה עבר עליהם בזמן שהיו חולים בקורונה ועל ההשלכות שיש לנגיף על חייהם היום. משרד הבריאות מנסה להראות לנו שמדובר במחלה אמיתית ושיש חשיבות רבה להקפדה על ההנחיות, לשמור מרחק ולעטות מסכה. אז אל תחפפו, כן?


משרד מדיה: לפ"מ | סמנכ"לית הסברה: עינב שימרון | מנהלת תחום תוכן והפקה: נורית פיינמן | מנהל קריאייטיב: תומר ברזיידה | מנהל לקוח: מאיה לוי

מקום 2 - מחלבות שטראוס // BBR SAATCHI & SAATCHI

במקום השני נמצאת חברת שטראוס שגייסה לכוחותיה את הצמד הכי מגניב במדינה - סטטיק ובן אל. בפרסומת השניים מתהלכים על מסלול דוגמנות ומציגים לנו את הטעמים החדשים של מילקי: פסק זמן, כיף-כף וטורטית. הקצפת על הראש של סטטיק גרמה לנו מיד לקחת פסק זמן ולרוץ לקנות לנו כמה גביעים.


משרד מדיה: יוניון מדיה | סמנכ"ל שיווק : אבי לאופר | מנהלת תחום: נעמה גל | מנהל תקשורת שיווקית: איציק אדרי | מנהל קריאייטיב: ירון פרל | סמנכ"ל לקוחות: אביב בן זיקרי | מנהלת קמפיין: דנה מנור

מקום 1 - קפה טורקי // BBR SAATCHI & SAATCHI

אל המקום הראשון הגיע אביב אלוש יחד עם הקפה הטורקי. השחקן האהוב מתגנב לפינה שקטה באמצע יום צילומים כדי לשתות רגע את הקפה השחור שלו בכוס הזכוכית, וזה נראה כל כך מגרה. אביב, יש מצב שאתה מכין כוס קפה עם כפית אחת של סוכר? אנחנו בדרך אלייך.

משרד מדיה: יוניון מדיה | מנהל שיווק: אלעד רביד | מנהלת תחום: לילך דולב בן קדר | מנהל קריאייטיב: ירון פרל | מנהלי לקוח: לי ברין, מורן דרזי וספיר אביצור | מנהל קמפיין: דנה מנור