מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום 3 - Partner 5G // משרד פרסום - מקאן תל אביב
אל המקום השלישי הגיע הזמר והשחקן המוערך אלישע בנאי עם חברת פרטנר בפרסומת צבעונית ומרהיבה במיוחד ל-Partner 5G. אחרי 46 שנים הפתיח של "Here We Are", התוכנית הנוסטלגית של החינוכית שלמדה אותנו אנגלית, זכתה לחידוש מיוחד וקיצבי שמראה כמה תל אביב השתנה מאז. פייר? התגעגענו.
משרד מדיה: יוניברסל מקאן | סמנכ"לית שיווק: תרי ישכיל | תקשורת שיווקית: מאיה סלומון ושירן רחמים | מנהלי קריאייטיב: סיגל עבודי ואלעד גייזלר | מנהלי לקוח: דפנה מונהייט ודניאל אוחיון | מנהל קמפיין: מור בר
מקום 2 - אסם-נסטלה // משרד פרסום - גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס
אל המקום השני הגיעה חברת אסם-נסטלה שהראתה שאפשר להצליח גם ללא מילים בכלל. בפרסומת החדשה של נסקפה טייסטרס צ'ויס הספיק רק לבחוש בכוס קפה יחד עם כמה צלילים נכונים, ויש לנו כאן מתכון מנצח. תרתיחו מים, אנחנו באים.
משרד מדיה: יוניברסל מקאן | סמנכ"ל שיווק: נחום זימן | מנהלת פרסום: טליה סטרול | מנהל קריאייטיב: יותם שרון | מנהלת לקוח: קרן שכטר-ויסמן | מנהל קמפיין: אמיר מימון
מקום 1 - HOT // משרד פרסום - ראובני פרידן
את המקום הראשון כבשה בפעם השנייה ברציפות גל גדות יחד עם חברת התקשורת והכבלים HOT. בפרסומת היצירתית גל מקריאה את הגרסה של ספקי האינטרנט לספר הילדות "מעשה בחמישה בלונים". מי לא היה רוצה שעת סיפור עם וונדר וומן?
משרד מדיה: יוניון מדיה | סמנכ"לית שיווק: מירי לוין | מנהלי פרסום: שרון הופשטיין ורונית חביב שושני | מנהל קריאייטיב: איתי גרונר | מנהל לקוח: אסף גריס | מנהלת קמפיין: נילי ברונר