מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. אז מי מבין עשרות הפרסומות שנבדקו הגיעה למקום הראשון?
במקום השלישי נמצאת הפרסומת של מפעל הפיס, ששייכת למשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. היא כנראה מאוד אהובה עליכם, כי לפני שבועיים היא קטפה את המקום הראשון. הפרסומת הצליחה לאגד בתוכה שלל כוכבי וכוכבות ריאליטי מכל הזמנים, גם כאלה שאנחנו מכירים כבר שנים וגם כאלה שרק בזמן האחרון נכנסו לחיינו, אבל כאן כדי להישאר. מודים שאנחנו לא יכולים להפסיק לצפות בה, רק כדי להנות מאבק הכוכבים ששוטף את עינינו.
במקום השני, אחרי שחיכינו וציפינו, סוף סוף הוצגה בפנינו הפרסומת המעולה לאינטרנט של חברת הוט, ששייכת למשרד הפרסום ראובני פרידן IPG. אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' פוגשים את כוכב הכדורגל העולמי, כריסטיאנו רונאלדו, וומציגים את הדינמיקה הזוגית כמו שרק הם יודעים. כמובן שאנחנו יכולים לראות שוב ושוב את רונאלדו אומר "חמש מאות", אז אין ספק שאנחנו מבינים איך הפרסומת קטפה את המקום השני - כי "מה ששלה, שלה".
ובמקום הראשון, עם החום הכבד של אוגוסט שהצליח להכריע את כולנו ולהשאיר אותנו צמודים למזגן, הפרסומת של רותם סלע למזגני טורדנו, ששייכת למשרד הפרסום מקאן. מקאן מצליחים שוב ושוב להפתיע אותנו עם הפרסומות המעולות שלהם למזגני טורנדו, ובשילוב הכישרון והמתיקות של רותם סלע - זו נוסחה מנצחת. לא סתם היא נבחרה להיות הפרסומת האפקטיבית ביותר של השבוע האחרון.