מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
במקום השלישי, פרסומת המזרנים החדשה של איקאה ו-McCANN, שיש בה יותר מקריצה לפרסומת הוותיקה מ-1992, שהזכירה לנו לשמור על עצמנו ממחלות מין. הפרסומת החדשה מתעסקת גם היא במה שקורה בחדר המיטות, אבל במקרה הזה - בשינה עצמה .
למקום השני הגיעה נועה קירל, שיחד עם הפאוץ' מצטרפת ליונים של ביטוח ישיר ו-BBR Saatchi & Saatchi, וכבשה את המקום השני בטבלה, בעיקר בזכות הציונים הגבוהים לאפקטיביות של הפרסומת.
מפעל הפיס ו-GITAM BBDO כבשו את המקום הראשון עם ערן זחרוביץ', הפעם בזכות ההרפתקאות בחופשה בישראל. מדובר בעלייה של מקום אחד ביחס לשבוע שעבר, מה שמספיק כדי לקטוף את קקטוס הזהב.