קרב בין שתי אושיות אינסטגרם מסעיר את הרשת ביממה האחרונה. בצד אחד של הזירה אלין כהן עם 800 אלף עוקבים ובצד השני, מלכת היופי לעבר מור ממן עם 100 אלף עוקבים. המשותף לשתיהן הוא שהן משווקות ליינים של מוצרי איפור מתחרים, ומוצר אחד הוביל לפיצוץ.
מוצר המריבה נראה מבחוץ כמעט זהה, מדובר בשפתון טיפוח שאמור להסיר עור יבש מהשפתיים באמצעות פילינג גרגירים וגם להעשיר אותן בלחות וחומצה היאלורונית. בעוד שכהן עוד לא החלה לשווק את המוצר שלה, ממן התחילה למכור היום את אותו מוצר בדיוק.
אלין, שלטענתה עובדת על המוצר כבר שנה, הבינה שהקדימו אותה בשיווק המוצר בישראל והאשימה את ה"מתחרות שלה" בהעתקה. "אני פונה כרגע לכל החפרפרות היקרות שצופות בסטורי הזה מעמוד בדוי", אמרה כהן בסרטון שהעלתה לאינסטגרם. "אני יודעת שאתן פונות לכל הספקים והמפעלים שלי בארץ, בסין ובכל העולם. אני אעשה לכן חיים קלים – אני אתן לכן רשימה של כל המוצרים שעומדים לצאת כדי שלא תאלצו לעבוד קשה מאחורי הקלעים ותוכלו להוציא את המוצר לפני או לחקות אותי".
המוצר, שגם ממן וגם כהן מתגאות בו, נמכר כבר שנים אצל חברות האיפור הגדולות. גם האריזה בצורת שפתיים נראית בדיוק כמו זו של מוצר של חברה קוראנית מפורסמת שנמכר אפילו ברשתות הפארם בארץ וגם בעלי אקספרס בפחות מחמישה דולר.