אחרי שנמכרה לשידור ב-190 מדינות ונכנסה לרשימת הסדרות הישראליות שהכי מצליחות בעולם, "פאודה" חוזרת בעונה שנייה ברעש גדול כמו שרק היא מסוגלת לעשות. בשעות הקטנות של הלילה נפרסו שלטים בערבית ברחבי הארץ, ללא כל תרגום בעברית או רמז מי עומד מאחורי הקמפיין ומה מטרתו. כצפוי, הכיתוב בערבית הצליח לעורר מהומה והיה אפילו מי שחייג למשטרה.
אולי ההחלטה להעלות קמפיין בערבית התקבלה במשרד הפרסום "מקאן תל אביב" בעקבות השפה ששולטת בסדרה, אבל אפשר לנחש שבעיקר כדי למשוך את תשומת הלב של הציבור הישראלי. ההצלחה של "פאודה" בישראל הגיעה גם מעבר לים, כשנבחרה לאחת מ-10 הסדרות הזרות הטובות ביותר ל-2017 על ידי הניו יורק טיימס. העונה השנייה שתעלה בראשון הקרוב בערוץ yesEdge, תמשיך להציג את שני צדדי הסכסוך הישראלי-פלסטיני, וההשפעה ההרסנית על חייהם של המעורבים.
הפרק הראשון בעונה השנייה יעלה בראשון הקרוב (31.12) בערוץ yesEdge וגם ב-vod.
>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון-חמישי ב-18:50, קשת, ערוץ 12