מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
למקום השלישי הגיעו הקיבוצניקים העצלנים של פרימור שלא עושים כלום חוץ מלסחוט תפוזים טעימים. את הפרסומת יצר משרד הפרסום יהושע TBWA, ובהתחשב בעובדה שבשבוע שעבר הם כיכבו במקום הראשון, היו מציעים לקיבוצניקים להתחיל להזיז את עצמם.
אל המקום השני שבה רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו שיצרו במקאן. לקראת השנה החדשה הישראלים משפצים ומתחדשים, אז אין פלא שהכוכבת שבה למצעד, אחרי שבשבוע נעדרה ממנו לחלוטין.
בשבוע הבחירות אין פלא שאת המקום הראשון כבשה הפרסומת לעידוד ההצבעה של לפ"מ. בפרסומת רואים ילדים שנוזפים בהוריהם שלא מממשים את זכות ההצבעה שלהם. לפי תוצאות המדגם, יש תחושה שהפעם לא מדובר בסיסמה ריקה באוויר, וגם הקהל הישראלי, שרגיל לקטר ולצאת לשופינג ביום הבחירות, מרגיש את זה. אבל גם בלי הפרסומת הזה, ביום השלישי שווה שכולם ישקיעו מספר דקות כדי לממש את זכות ההצבעה שלהם.