כבר בצילומי הקליפ החדש באוקראינה אפשר היה לצפות לרעשים סביבו, כמו שמתחילים סביב כל שיר חדש של סטטיק ובן אל, רק שהפעם העניין קצת יותר מורכב. תקופת החופש הגדול זו בדיוק התקופה שהילדים מחכים לשיר קיצי שאפשר להדבק אליו, ואת זה בדיוק סיפקו להם צמד הזמרים והמפיקים שלהם, שעובדים חזק על שיווק ויראלי.
>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו
בסוף השבוע האחרון הם פנו לקהל שלהם, מהבמה בהיכל מנורה, חשפו את השיר החדש לראשונה וביקשו מכולם לתייג #גומיגם. המסר היה שכל מי שיצלם את עצמו שר ורוקד ויתייג, הם ישתפו את הווידאו שלו למאות אלפי העוקבים שלהם. ההיענות הייתה גדולה, כי כל ילד רוצה את החשיפה בסטורי של בן אל. התוצאה הייתה שהצמד הרוויח חשיפה ויראלית עצומה לקליפ החדש שלהם, באדיבות הצעירים שמבלי לשים לב הפכו להיות סוכני השיווק שלהם, ומפיצים את השיר לכל העוקבים.
>> צפו בפרקים המלאים של "ערב טוב עם גיא פינס" ב-makoTV
עניין אחר של שיווק שמדובר הרבה מאז שחרור השיר, הוא הופעת השמות של שני מותגים מסחריים מתחרים, בקליפ אחד. בן אל מסביר היום מה הייתה ההשראה: "סטטבוי יום אחד הגיע לאולפן עם גומיגם ושוקובו. אחי, זה השיר שאמור להיות. גומיגם ושוקובו". המפיקים הפיצו אתמול גרף עם נתוני עליה חדה במניה של שטראוס שמשווקת את גלידת שוקובו. אולי זה הקיץ עצמו שמעלה עכשיו הילוך ואיתו המכירות, ואולי זה בכלל המתחרים שהעלו מחירים, אף אחד לא באמת בודק. אבל מה רע בעוד גל של עיסוק חדש בתקשורת בסטטיק ובן אל?