כוכב ברצלונה, הכדורגלן סרג'י רוברטו, וארוסתו הדוגמנית קורל סימנוביץ', מגלים היום גם את הצד הפחות נעים של התהילה בנוסח ישראל. לאחר שנודע כי גל גדות לא תמשיך להיות הפרזנטורית של רשת האופטיקה "אירוקה", החל בימים האחרונים הקרב על הקמפיין ועל הצ'ק השמן. סימנוביץ' סומנה כאחת משתי המועמדות הסופיות, אבל לא קטפה את הקמפיין בסופו של דבר, ויש הטוענים כי העובדה שרוברטו אינו יהודי, היא זאת שהכריעה את הכף.
ב"פרסום אברהם", המשרד שמפרסם את רשת האופטיקה, התקיימו בימים האחרונים דיונים רבים בנושא. אנשי השיווק של המשרד חששו מתגובות שליליות של הקהל הישראלי, ומהטוקבקים שחוגגים בכל פעם שסימנוביץ' מתראיינת. חשש נוסף שעלה נובע מכך שהבעלים של הרשת, מייקל וולף, הוא איש דתי וכנראה לא ירצה שבראש מסע הפרסום הגדול שלו תעמוד אישה שנישאה ללא יהודי. בכל אופן, אנשים המקורבים לחברה מכחישים כי זו הסיבה שבגללה נפסלה סימנוביץ'.
מ"אירוקה" הבהירו בתגובה כי אין להם בעיה להשתמש במפורסם שאינו יהודי, כמו למשל נעמי קמפבל שפרסה בעבר את מוצרי החברה. אבל כנראה שהבעיה כאן היא לא העובדה שרוברטו נוצרי, אלא בעצם ההתבוללות של אישה יהודייה וגוי. האם זאת פצצה מתקתקת שפרסומאים מעדיפים להתרחק ממנה? בכל מקרה, המקורבים לחברה מסבירים שברגע שתפורסם זהות הפרזנטורית החדשה זה יהיה מובן מדוע בחרו דווקא בה.
>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון-חמישי ב-18:50, קשת, ערוץ 12