"סערת הנידה" העסיקה לא מעט את הרשתות החברתיות ואמצעי התקשורת בתקופה האחרונה. מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", פגשה כמה מהכוכבות של התעשייה באירועים שמאחוריהם היה גוף מסחרי מממן ששילם על נוכחותם לטובת יחסי ציבור. כמה מהן, בחרו לספק את הגרסה שלהם לדברים וענו על השאלה: האם הן היו מוכנות לקחת חלק בקמפיין המדובר.
גלית גוטמן, הייתה נחרצת בדעתה בנוגע לנושא. "יש לי בעיה עם הסיפור של הנידה. יש ביהדות הרבה דברים יפים ויש דברים שאפשר להתקדם איתם הלאה. לספר לי כמה אני טמאה בימים מסוימים של החודש לא מסתדר לי בשנה שאנחנו חיות בה", אמרה והוסיפה. "אני אישה חילונית שמגדלת ילדות חילוניות, ואני לעולם לא אפרסם משהו שהוא לא חלק מה-DNA שלי. יש פה אנשים חילוניים שגם בנו את המדינה הזאת, והילדות שלי חילוניות ויהודיות באותה מידה כמו אחרים".
בהמשך, מגישת הטלוויזיה שיתפה שהיא בטוחה שהכוכבות שלקחו חלק בקמפיין המדובר – כבר הבינו את הטעות שנעשתה, ומהי החובה המוטלת על נשים מפורסמות בהשתתפות בקמפיינים מסחריים. "אני מאמינה שהם הבינו את הטעות, אתה לא יכול לפרסם משהו שאתה לא באמת עושה. אם הן שומרות נידה אני לא אתערב לאף אחת, אבל אנחנו כן מחוייבות כנשים מפורסמות לאמת בפרסום".
הזמרת נועה קירל, שמפרסמת הרבה מותגים מסחריים וכנראה לא הייתה מקבלת פנייה להשתתף בקמפיין מכיוון שאינה נשואה, לא הייתה מסכימה לקחת בו חלק בכל מקרה. "אני לא אעשה משהו שאני לא מאמינה בו בשביל הכסף. אם הייתי שומרת נידה יכול להיות שכן אבל אני אישית לא אז לא".
גם לאניה בוקשטיין, יש כללי עשה ואל תעשה בקמפיינים המסחריים בהם היא בוחרת להשתתף. "כל אחד בוחר את האג'נדה שלו. אני לא נגד להתפרנס אבל הכל צריך להיות בשקיפות שאתה הופך את זה לאג'נדה מסחרית".
הדוגמנית יעל שלביה שבאה מבית דתי וחונכה באולפנה, סיפקה את ההסבר שלה בנוגע לקמפיין שהסעיר מדינה שלמה. "מהמקום שאני מגיעה, אני יכולה להבין את המטרה של הנשים שעומדות מאחורי הפרוייקט הזה", אמרה והוסיפה. "לא חושבת שהייתי מדברת על הדברים האישיים האלה או לוקחת חלק בפרוייקט הזה - אבל המטרה היא לא מטרה רעה".