הרבה משוק האופנה המודרני מתגלה דרך הרשתות החברתיות, ומותגים חדשים החורטים על דגלם קונספט חדשני נמצאים בהן בשפע. מותג החולצות MISMAS נוצר על ידי עידו גרינברג, עורך בטלוויזיה במקצועו, שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו משפט אחד ביום, כתוב באותיות תנ"כיות מנוקדות, על רקע לבן. בהמשך הוא הוציא ליין של חולצות עם המשפטים כמו: "הביקוש לפחמימה לא מסתיים אף פעם" או "היפה בלבן זאת אני", והכי מפורסם – "מוגזמת".
לאור ההצלחה של הקונספט, חברת האופנה פוקס השיקה ליין של חולצות דומות בעלות כיתובים אחרים: במקום "מוגזמת" הודפס על החולצות "מושלמת", ועוד. בתגובה פנה גרינברג לבית המשפט בדרישה להורות לרשת להסיר את המוצרים מהמדפים. כמו כן, הוא ביקש מחברת עמינח שגייסה את לקוחותיה בפייסבוק למציאת משפטים דומים על מנת להיכנס להגרלה על כריות, לחדול לעשות זאת.
>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו
"בעיקר נדהמתי מחוסר הבושה של חברה ענקית כמו פוקס, שיש לי כל כך הרבה כבוד אליה", אמר גרינברג והוסיף: "אני לא חושב שיש לי איזו בעלות על ההדפסה על חולצות, כמובן שמשפטים על החולצות זה דברים שנעשו במשך השנים. אני כן מרגיש שהצלחתי לפצח איזשהו קוד, בעזרת קמפיין שעבדתי בו באופן מאוד קשה".
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון-חמישי ב-18:55, קשת, ערוץ 12