בשבוע שעבר הושק בתוכנית ערב טוב עם גיא פינס הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב" פיתחו מדד מקצועי מיוחד שבוחן את הפרסומת הזוכה של השבוע לפי מדדים של זכירות, אטרקטיביות לצופה והתרומה למותג. אז איזו פרסומת מקבלת השבוע את קקטוס הזהב?
אל המקום השלישי הגיע דובל'ה גליקמן. גליקמן כיכב שנים בהפסקת הפרסומות עם החמניות של "דפי זהב". אך הספר העבה ההוא לאיתור בתי עסק הוא כמו דינוזאור שנכחד מהעולם. גליקמן עבר הלאה וגויס, יחד עם הדמות וה"ווא ווא ווי ווא", לפרסם את בנק מזרחי טפחות, לצד הפרזנטור הקבוע דביר בנדק.
אל המקום השני מגיעה חווה אלברשטיין. המדד מראה שלחברת "yes" היה שווה להשקיע באלברשטיין ובשיר שלה "לונדון" כחצי מיליון שקלים (עוד לפני עלויות צילום הפרסומת בבוקרשט) שכן הפרסומת מככבת כבר שבוע שני בין שלושת הגדולים. גם לסטפן מגיעה תודה על כך שעזר לחווה להחזיר את השיר, שחוגג השנה 30, לחיים חדשים בהפסקת הפרסומות. "זה מאוד הפתיע אותי כי זה לא שיר חדש" סיפרה אלברשטיין והוסיפה: "הכל היה עשוי נורא בטעם. נורא צחקתי".
את המקום הראשון השבוע קוטף החיבור בין זוהר ארגוב, גידי גוב והמותג המצליח משחקי הכס. הפרסומת החדשה, שצולמה באחד מאתרי הצילום של הסדרה הפופולארית, העיפה את הצופים. שאול מזרחי שכיכב בסרט "זוהר" לפני 26 שנים חוזר לתפקיד ויחד עם גוב, משווק בהצלחה את ה-Wi Fi של בזק. מה נגיד? מלך נשאר מלך.