מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי
וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
למרות שמועד ב' של בחירות 2019 כבר מאחורינו, אנחנו מוצאים במקום השלישי את הפרסומת לעידוד הצבעה של משרד הפרסום לפם. בשבוע שעבר כבשה הפרסומת את המקום הראשון במצעד ועל פי אחוזי ההצבעה בבחירות אפשר לומר שהקמפיין החכם עשה את שלו. שאפו.
אל המקום השני הגיעה פרסומת חדשה בכיכובו של אסי כהן, שמגלם ישראלי שמקבל כבוד גדול בטקס פרסים אמריקאי נחשב, אבל בעיקר מלכלך על חברי ההפקה ומצליח לומר תודה רק לבנק הבינלאומי. זו אחת הפרסומות היותר מצחיקות ובולטות ששודרו השבוע על המסך, ונדמה שמשרד הפרסום גליקמן הצליח ליצור סרטון שעוזר למותג לבלוט בין שאר המתחרים.
הכניסה הגדולה של השבוע למצעד, היישר אל המקום הראשון, היא הפרסומת בכיכובו של ערן זרחוביץ' למפעל הפיס. משרד הפרסום גיתם יצר עבור החברה קמפיין שמקדם את תוכנית המנויים של הפיס, וכמו חברתה במקום השני, גם פרסומת זו נעזרת בסיטואציות קומיות על מנת לחזק את שמו של המותג.