מי קטף את פרס קקטוס הזהב השבוע? בכל שבוע קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. אז מי מבין עשרות הפרסומות שנבדקו הגיעה למקום הראשון?
אל המקום השלישי הגיעה הפרסומת בכיכובם של אופירה, ברקו ורונאלדו לאינטרנט של הוט, שנשארה כבר שבוע שני בשלישיה הפותחת. אומנם היא ירדה מקום אחד מהשבוע שעבר, אבל עדיין ההפקה הייתה שווה למשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, ובמיוחד לאופירה, אם באמת קיבלה את הטלפון של הכדורגלן כמו שהשמועות אומרות, ולא, את של ברקו כבר יש לה.
את המקום השני תופסים כוכבי הריאליטי עם הפרסומת ללוטו, שמסרבים בכל תוקף לשחרר את הטופ 3 בדירוג הפרסומות. האיחוד הגדול שיצר משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GRAY, נמשך כבר ארבעה שבועות על המסכים שלכם, אולי בגלל שזאת עונת ה-VIP שכל מלהק חולם עליה כל לילה.
ובמקום הראשון ניצחה הפרסומת למיץ של פרימור, שכנראה יודעת לעשות עוד משהו טוב חוץ מלסחוט תפוזים טעימים, אז מי אמר שחקלאות זה כבר פאסה? משרד הפרסום יהושע TBWA הצליח לכבוש את הפסגה למרות שלא הפציץ את המסך בפרצופים מוכרים, ועם קצת הומור ואותה הסיסמא הישנה הצליח לכבוש את לב הצופים.