מי קטף את קקטוס הזהב השבוע? הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות שנצפו בטלוויזיה בשבוע החולף. קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב" פיתחו מדד מקצועי מיוחד שבוחן את הפרסומת הזוכה של השבוע לפי מדדים של זכירות, אטרקטיביות לצופה והתרומה למותג. אז איזו הייתה הכי אפקטיבית בשבוע האחרון?
במקום השלישי, כניסה חדשה למצעד – רשף לוי, שממשיך למנף את האבהות שלו לשבעה ילדים, ממש כמו בסדרה החדשה שלו "נחמה". גם הפעם אין אמא בסביבה וגם בפרסומת הזו לקוטג' אלה לא הילדים שלו, אותם הוא מסתיר.
במקום השני ובשבוע השלישי ברציפות חוה אלברשטיין, שמעמידה פנים שבוקרשט היא בעצם לונדון. השילוב בינה לבין סטפן בפרסומת של “yes” כל-כך אפקטיבי, שאולי בסוף באמת יצא מזה דואט. "בשנים האחרונות כל-כך הפתעתי את עצמי הרבה פעם שהכל יכול להיות", אמרה אלברשטיין.
גם השבוע במקום הראשון גידי גוב ושאול מזרחי שמערבבים את זוהר ארגוב עם משחקי הכס כדי למכור לכם את ה-Wi Fi של בזק, בפרסומת שצולמה בספרד.