בפעם האחרונה שראינו את מייקל לואיס הוא היה עירום לגמרי, אז אפשר להבין למה כל הסלבס, שנכחו בהשקת מוצרי הטיפוח לגבר של השף טום אביב, לא הצליחו להתעלם מהנוכחות שלו באירוע. לואיס עצמו אמנם לא התרגש וידע לאן כל המבטים מופנים, כי הוא התרגל לזה בחודש האחרון. "לא שיערתי שזה מה שזה יביא", אמר, "היה לי חודש מטורף".
כזכור, לואיס העלה לאינסטגרם גרסה חושפנית של אתגר הבקבוק שהפכה לוויראלית מהר מאוד. מאות אלפי אנשים נחשפו לסרטון, השם שלו הפך לדבר הכי מחופש בגוגל ומדינה שלמה דיברה רק על זה. הסרטון יצר גל תגובות זועמות, ואחרי שעתיים באוויר הסירה אינסטגרם העולמית את הסרטון. "שלחו לי הודעה מאינסטגרם שהורידו את הסרטון בגלל דיווחים", נזכר, "כתבו לי 'נהנינו מהסרטון שהעלית ולדעתנו ניצחת את האתגר, אבל בהתאם לנסיבות אנחנו חייבים להוריד אותו".
גל התגובות לא פגע רק בסרטון, אלא גם בו כלכלית - חברת סמסונג שהעסיקה אותו כפרזנטור החליטה לוותר את התקשורת ביניהם, אבל מה שאיבד שם הרוויח במספר העוקבים שלו. לפני חודש מספר העוקבים של מייקל עמד על 86 אלף, אלא שמאז הסרטון המספר הזה כמעט הכפיל את עצמו ונכון להיום עוקבים אחריו יותר מ-186 אלף עוקבים. עוד סיבה לא להתבאס על מצבו הכלכלי של מייקל היא אירוע ההשקה בו נכח, עליו הרוויח את אחד הצ'קים הכי גדולים שכוכב קיבל על אירוע מתוקשר.
לואיס עצמו לא התראיין על העניין מאז והגיב רק באינסטגרם, אבל עכשיו הוא מוכן לחשוף מה באמת קרה מאחורי הקלעים של הסרטון. מסתבר שהרעיון בכלל הגיע מחברים שלו, שהשתעשעו עם המחשבה לצלם סרטון כזה, והוא פשוט זרם איתם. אם מישהו חשב שיצירת המופת צולמה בטייק אחד, אז טעות בידו. "אני חושב שזה לקח בין 10-15 טייקים", סיפר, "הוא החזיק את הבקבוק הרבה זמן".
ג'קי אזולאי שגם הייתה באירוע הודתה שחיפשה בכל מקום אפשרי את הגרסה הלא מצונזרת של הסרטון, אבל לאכזבתה מייקל הודיע שלא קיימת כזאת. "הכל מחוק", אמר, "דאגתי שהכל ימחק, אני יודע שיש פריצות, עניינים, ולא בא לי".