הערב הושק בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב" פיתחו מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים, שמחלקים ציונים לפרסומות על פי אותם קריטריונים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר. אז איזו פרסומת כבשה את לבבות הישראלים השבוע?
אל המקום השלישי הגיע מורגן פרימן בתפקיד אלוהים. הכוכב ההוליוודי ששולט במזג האוויר, בפרסומת הוותיקה של משרד הפרסום "בורודה קפלן" למזגני תדיראן, ממשיכה לשלוט גם בזמן הפסקת הפרסומות ומוכיחה את עצמה אפקטיבית ביותר למותג.
אל המקום השני הגיע החידוש המצחיק של חווה אלברשטיין לשירה "לונדון", כחלק מהקמפיין של משרד הפרסום "אדלר חומסקי" לטריפל של חברת הלווין YES. זאת הפעם הראשונה שחווה לוקחת חלק בפרסומת וההימור השתלם, כי בזכותה קיבל המותג הרבה תשומת לב.
את המקום הראשון כובש שלום מיכאלשווילי בפרסומת לפריגת, שיצר משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". השיר האלמותי של יהורם גאון מתוך הסרט "קזבלן" קיבל גרסה מחודשת, אנרגטית במיוחד ושמחה, אבל מסתבר שמאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת המציאות הייתה קצת פחות קופצנית. "הייתי עם צוואר תפוס ולא יכולתי לזוז", סיפר מיכאלשווילי כשנזכר בצילומים, "בין טייק לטייק שכבתי על הרצפה כאילו עברה עלי משאית, אבל בכל מקרה היה יום מצחיק וכיף, כמו כל הפרסומות של הגאון".