הדרך לאושר היא להוקיר תודה על התענוגות הקטנים של חיי היומיום. פיצה, למשל: מתי היא לא שיפרה לכם את מצב הרוח? פיצה היא מאכל שתמיד בא טוב, לא משנה באיזה עונה של השנה או חלק של היום. אבל האם ידעתם שיש לה יום מיוחד המוקדש כולו לה? 

פיצה שמש

יום הפיצה הבינלאומי מצוין ב-9 בפברואר - כלומר בשישי הקרוב, ואתם כבר יודעים מהי הדרך הטובה ביותר לחגוג אותו: להזמין מגש מנחם של פיצה חמה ומפנקת. ואם כבר מדברים על להזמין פיצה, זה הזמן להזכיר שלפיצה שמש יש מבצע מיוחד ליום הפיצה הבינלאומי - שנמשך לא יום אחד, אלא חמישה. 

פיצה שמתאימה לכולם

אם יש פיצה שיכולה להתאים לכולם, בכל הגילים ומכל המגזרים - אין ספק שזאת פיצה שמש. זוהי פיצה כחול-לבן שהוקמה ב-2010, ומאז הפכה לרשת הפיצות הגדולה בישראל עם לא פחות מ-85 סניפים. לרשת יש מפעל בצקים עם תו התקן הגבוה ביותר, וכל סניפיה פועלים לפי אותו מתכון סודי ובלעדי שאחראי לטעם העשיר והממכר שלה. 

ממוצרלה - פיצה שמש (צילום: עופר חג'וב)
צילום: עופר חג'וב

בפיצה שמש לא מתפשרים על איכות, ובכל הסניפים מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק. הפיצות עשויות מ-100% גבינה ומבצק ורוטב ללא חומרים משמרים. הסטנדרטים הגבוהים שמחייבים את כל הסניפים באים לידי ביטוי לא רק בשימוש בחומרי גלם מובחרים אלא גם בשמירה על ניקיון, במתן שירות מהיר ויעיל, ובתמחור זהה בכל הסניפים. בנוסף, בקיץ האחרון הרשת עברה מהפכה טכנולוגית והשיקה מועדון לקוחות ממוחשב המאפשר כרטיסיית פיצות, מעניק מתנת יום הולדת, וגם נותן הטבה מיוחדת בעת ההצטרפות: מגש אישי ב-10 שקלים בלבד. 

פיצה יוונית - פיצה שמש (צילום: עופר חג'וב)
צילום: עופר חג'וב

ייחוד נוסף של פיצה שמש היא הכשרות, מפני שכל הסניפים של הרשת כשרים בכשרות מהודרת - כלומר, לא משנה לאיזה סניף אתם נכנסים ובאיזה מקום בארץ, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שלפיצה יש תעודת כשרות - כשרות בד"ץ בית יוסף, לצד כשרויות נוספות כמו הרב לנדא והעדה החרדית. מעבר לנושא הכשרות, בכל הסניפים תוכלו ליהנות מאותם מחירים אטרקטיביים – מה שיבטיח לכם גם פיצה איכותית וגם ליהנות מהכשרות הרצויה. 

כל אחד אוהב את הפיצה שלו קצת אחרת, ולכן בפיצה שמש תוכלו ליהנות מכל התוספות האהובות - בין היתר: זיתים, פטריות, בצל, עגבניות, תירס, פלפל חריף, טונה, בולגרית, מוצרלה אננס וגבינה צהובה. בנוסף, התפריט משתדרג ומתחדש לעתים קרובות וכולל מנות מיוחדות כמו פיצה טבעונית, פיצה יוונית, פיצה חריפה ושלל חידושים. 

_OBJ

כל זה בטח כבר פתח לכם את התיאבון, אז יש לנו חדשות טובות. למה יום הפיצה אם אפשר לחגוג שבוע? שאלו בפיצה שמש, ויצאו במבצע מיוחד שיתחיל ב-8.2 ויימשך חמישה ימים.

אז מה דעתכם על מגש פיצה + 2 רטבים + בקבוק שתיה של ליטר וחצי ב-34 שקלים? לא מאמינים? לתפריט המלא היכנסו לאתר של פיצה שמש.

אתם כבר עם הטלפון ביד? תוכלו לעשות הזמנה גם בוואטסאפ של פיצה שמש בלחיצה כאן. בנוסף, הרשת עובדת גם עם כל אפליקציות המשלוח והאיסופים המובילות - וולט, תן ביס, סיבוס ומשלוחה. כל מה שנשאר הוא רק להזמין - ובתיאבון!  

לחצו כאן להצטרפות למועדון פיצה שמש.