המותג פיקאסו, שהתחיל כעסק לשירותי קייטרינג ומגשי אירוח, התרחב השנה והשיק בייקרי חלבי וכשר (בד"צ בית יוסף) בראשון לציון. מעט לפני כתיבת שורות אלו, פתח המותג את הבייקרי השני בפתח תקווה. הבייקרי'ז של פיקאסו הם בתי קפה של ממש - מאובזרים ומעוצבים עם שולחנות ומקומות ישיבה להשלמת החוויה. הדובדבן שבקצף של ההפוך: מי שעומד מאחורי המיקסר ואחראי על הבצקים והמאפים הנהדרים של פיקאסו הוא המאסטר בייקר ערן שוורצברד, אמן האפייה והפטיסרי. בקיץ הקרוב עתידה הקבוצה לפתוח בייקרי נוסף, באשדוד.

פיקאסו שבועות - 14 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן

שבועות 2024 בפיקאסו
לקראת החג הקרוב, פיקאסו ושוורצברד מציעים מגוון רחב של מאפים: מלוחים ומתוקים, לצד קולקציית מגשי אירוח עשירים ומגוונים, שיהוו פתרון מושלם לאירוח נטול מאמץ. כמובן, שאי אפשר בלי עוגות הגבינה המסורתיות. השנה הן מגיעות במתכונת שונה מהרגיל ובסימן אחדות.

לכל מגשי אירוח של פיקאסו >> היכנסו

המלכה האם: עוגות הגבינה של פיקאסו
נכון, לא פותחים ארוחת חג בקינוח אבל חג השבועות הוא עוד תירוץ ליישר עוגה עשירה ומפוצצת בגבינה מפנקת, חמה או קרה, רצוי עם פירורים מלמעלה. ואם מדובר בעוגה שיצאה תחת ידיו של ערן שוורצברד – לא צריך להכביר במילים.

פיקאסו שבועות - 16 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן

פיקאסו מרימים את הרף ומציעים השנה עוגות גבינה מטריפות בפורמט מיוחד ובסימן אחדות ומשפחתיות, כיאה לתקופה הנוכחית. אז תכינו את הברכיים כי ביס אחד יגרום לכם ליפול מהרגליים. פיקאסו מציעים לבחירתכם עוגת גבינה פירורים, עוגת מוס גבינה פירות יער, עוגת מוס גבינה מנגו פסיפלורה, ועוד מגוון רחב של הפתעות במיוחד לחג השבועות .

השוס הגדול: עוגת גבינה פירורים או עוגת מוס גבינה בטעמים ייחודיים מגיעות במשקל של 1 ק"ג בתוך כלי שרינג מיוחד שמיועד לככב במרכז השולחן ולאכילה משותפת (שרינג).

לכל המגשים והעוגות לשבועות >> היכנסו

קיק סטארט: מגשי המלוחים של פיקאסו

רגע לפני שנצלול לסקציית המתוקים, אנחנו תמיד אוהבים לפתוח את הארוחה במאפה מלוח (או שניים, אל תשפטו) שיפתח את התיאבון. בקטגוריה הזו, פיקאסו מתהדרים בשלל מגשים מפתיעים שיתניעו לאורחים שלכם את החיך וירפדו להם את הקיבה במנת פחמימה נהדרת.

פיקאסו שבועות - 20 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן

כאן תוכלו למצוא מגשי אירוח במחירים משתנים כמו: מגש לביבות ומטבלים, מגש לביבות טאפאס ומגש טארטלט מלוח צבעוני. לצד אלו תוכלו למצוא פלטות גבינות בוטיק איכותיות, מגשי כריכונים מפנקים, מגש דגים כבושים, עוגיות מלוחות ופריכות, לחמי מחמצת טריים, ואפילו קישים אישים בשלל צבעים וטעמים.

אפילו מנות טאפאס למרכז השולחן פרי יצירתו של ערן תוכלו להזמין בפיקאסו, ממש כאילו ביקרתם אצלו באחד מבתי הקפה. אפשר גם להזמין לארוחת החג מנות פסטה מעולות במגוון גדול של רטבים מעולים.

לכלכ המגשים המלוחים >> היכנסו

פיקאסו שבועות - 12 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן


תפנו מקום: המתוקים באים!
עבור כל פודי, המאפים המתוקים והקינוחים הם כל מה ששווה לחיות בשבילו, ובקטגוריה הזו של פיקאסו תוכלו למצוא מגוון רחב שיעלה בכם חיוך ויזניקו את רמת האושר לשחקים.

פיקאסו שבועות - 5 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן

בין מגשי הממתקים תמצאו מגש מקרון לבן במילוי תות ומגש טראפלס בארבע טעמים שחלקם מבושמים באלכוהול. מגש "חגיגה לבנה" הוא המומלץ ביותר כי הוא מקבץ את כל הקולקציה של פיקאסו לחג השבועות וזה אומר קינוחי כוסות חלביים או פרווה, טבעוניים ואפילו כאלה ללא קמח.

לכל המגשים המתוקים >> היכנסו

תנוחו: שולחנות חג לאירוח קליל

כשיש תפריט כזה עשיר, ברור לנו שקשה לבחור. כדי להקל עליכם, פיקאסו וערן שוורצברד מציעים לכם תפריט חגיגי מלא או אם לדייק שלושה תפריטים שונים לאירוח נטול בישולים והכנות כדי שלא תצטרכו לנקוף אצבע ולטגן, לבשל או לאפות לפני שהאורחים מגיעים.

פיקאסו שבועות - 19 (צילום: דני גולן)
צילום: דני גולן

שולחן חג מושלם (החל מ-90 ₪ לאדם) מציע ארוחה קומפלט ל-20 סועדים וכולל מנעד רחב ומגוון מהמאפים והקינוחים של פיקאסו: מגשים מלוחים ומתוקים, סלטים טריים, קישים אישיים, קינוחי כוסות, ריבות ורטבים מובחרים.

שולחן מלוחים (החל מ-49 ₪ לאדם) כולל מגוון מאפים מלוחים כמו מיני קיש צבעוני ומלנזנה גבינות, מארז גבינות אישי, ריבת מנגו פסיפלורה ועוד. מתאים ל-20 סועדים.

שולחן מתוקים (החל מ-38 ₪ לאדם) כולל עוגת גבינה מוס פירורים, קינוחי כוסות גבינה, מגש קרואסון חמאה ועוד. מתאים ל-20 סועדים.
_OBJ

בנוסף לכל הטוב הזה תוכלו להזמין באתר של פיקאסו מבחר מגשי פירות או ירקות חתוכים, קינוחי פירות, סלטים טריים, יינות מובחרים ושתייה קלה.

טלפון להזמנות: 054-9674968 או באתר 

משלוחים לכל חלקי הארץ.

סניפים: משה בקר 32, ראשון לציון | יצחק רבין 6, פתח תקווה.