כמו בכל בתי הספר לבישול הגדולים בעולם, גם בדנון, בית הספר למצוינות קולינרית, זוכים התלמידים לבשל לקהל הרחב במסעדת פופ אפ משלהם, ובכל יום שישי לעשות מכירת מאפים וקינוחים שהם יוצרים, שכל אחד יכול להגיע לקנות, "שישי פטיסרי". השילוב עם יקב רמת הגולן, יוצר חוויה קולינרית וייחודית בשוק הקינוחים של שרונה מרקט.

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: טל סיון-ציפורין)
צילום: טל סיון-ציפורין

פופ אפ חד פעמי באווירת קונדיטוריה ויין

השבוע, לכבוד שוק הקינוחים של שרונה מרקט, דנון והתלמידים יפתחו במרקט את "éclairs XXL", פופ אפ מיוחד שימכור אקלרים בטעמים ומילויים שונים ומקוריים. לצד האקלרים, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, יצטרף לחגיגה גם יקב רמת הגולן עם יינות שמתאימים במיוחד למאפים שיכינו הקונדיטורים.

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: נוראל זאבי)
צילום: נוראל זאבי

דנון אקליר XXL יהיה פופ אפ חד פעמי של תלמידי המגמה לקונדיטוריה של בית הספר, שנמצא בנמל תל אביב, והוא בית הספר המוביל בישראל ללימודי מקצועות הקולינריה. הפופ אפ יהיה חלק משוק הקינוחים של שרונה מרקט ומתקיים בהנחייתו המקצועית של ראש המגמה לקונדיטוריה של דנון, הקונדיטור יניב תמרי. יחד עם תלמידי קורס הקונדיטוריה פיתח תמרי קונספט ייחודי ברוחה של הקונדיטוריה המקומית המתפתחת - קולקציה של אקלרי ענק, ארוכים במיוחד במגוון טעמים חד פעמיים.

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: קובי מהגר)
צילום: קובי מהגר

 "בצק רבוך הוא משחק אינסופי"

"אנחנו מאוד אוהבים בצק רבוך אצלנו. זה בצק שאפשר לשחק איתו עד אין סוף," אומר תמרי. "לקחנו השראה ממקומות בפריז, כמו הפטיסרי של כריסטוף אדם, שמתמקדים רק בסוגים שונים של אקלרים. מאפים מסוגים אחרים יש בשוק עצמו במגוון של דוכנים, אז אנחנו מתמקדים באחד מיוחד".

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: גל זהבי)
צילום: גל זהבי

הנושא של טעמי האקלרים יהיה תבלינים, ובכל אחד מהטעמים ישולבו תבלינים מיוחדים ומקוריים. בין הטעמים שבקולקציה: אקלר עם תבלינים חמים וגרעיני דלעת; אקלר שוקולד קריבי וטונקה; אקלר וניל, פטל ולואיזה; אקלר פרלינה גרעיני דלעת; אקלר משמשים לבנטיני עם תימין ועוד מגוון טעמים ייחודיים.

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: קובי מהגר)
צילום: קובי מהגר

יינות יקב רמת הגולן – שילוב מושלם לקינוחים

יקב רמת הגולן, המוביל בתחום היין בישראל, יציג בפופ אפ מבחר יינות שמתאימים במיוחד לקינוחים אלו. היינות שנבחרו כוללים מגוון רחב של טעמים וניחוחות, החל מיין לבן מרענן ועד יין אדום קליל ומורכב. סתוית גליקמן, מנהלת השיווק ביקב רמת הגולן, מסבירה: "אקלרים נחשבים לקינוח מאוד איכותי וייחודי ולכן החיבור עם היין של יקב רמת הגולן שגם הוא נחשב לאיכותי וייחודי היה טבעי. אנחנו רוצים להראות שיין משתלב עם כל דבר, גם קינוחים, ושאפשר לשתות יין טוב בכל מצב."

שוק קינוחים - פופ אפ דנון (צילום: נוראל זאבי)
צילום: נוראל זאבי

היינות שנבחרו כוללים את השרדונה המוכר, סוביניון בלאן, ירדן גוורצטרמינר ויין הקינוח הייטסויין. "היין האיכותי של יקב רמת הגולן הוא בדיוק מה שצריך לצד האקלרים של דנון והוא יחמיא לטעמם וישלים את החוויה הפריזאית המושלמת," מוסיפה גליקמן.

שישי פטיסרי ויינות מובחרים

לצד קולקציית האקלרים, ניתן יהיה לרכוש גם חלק ממנות הדגל של מאפיית הסטודנטים של דנון – "שישי פטיסרי" וקינוחים מיוחדים בכוסות, שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה.
_OBJ

הפופ אפ "éclairs XXL" של דנון בשוק הקינוחים של שרונה מרקט הוא הזדמנות ייחודית ליהנות מקולינריה גבוהה וטעמים חדשניים. בשילוב עם יינות יקב רמת הגולן, החוויה הופכת לבלתי נשכחת לכל חובבי המתוקים והיין. אם אתם מחפשים שילוב מושלם של קינוח ויין, זה האירוע שלא תרצו להחמיץ.

פופ אפ éclairs XXL שרונה מרקט ליד כניסה A חמישי-שישי 30-31.5. חמישי 10:00-22:00. שישי 09:00-16:00.