אין כמו השקט והרוגע של רמת הגולן, אבל כיום השקט הזה מטריד יותר. רעשי המלחמה לא עושים טוב לאף אחד ווהישראלים חוששים להגיע מסיבות מובנות. המצב הבלתי אפשרי הזה הוביל ליצירתו של אירוע "בר מארץ היין" שמטרתו למזוג יין שישמח לבב אנוש, לצנן את הנפש, לחמם את הבטן ובעיקר לספק כמה שעות של שפיות מאובזרת בכוסות מצלצלות, מנעמים ומטעמים. היינות המעולים ומנות השף יחכו לכם בפארק התחנה בתל אביב למשך שלושה ימים, שלישי עד חמישי בתאריכים 25-27 ביוני בשעות 18:00-23:00.

יקבי רמת הגולן בתל אביב - יינות קיץ 2 (צילום: אורי שמש)
צילום: אורי שמש

"באירוע בר מארץ היין נביא אל תושבי המרכז את מגוון היינות המובחרים שלנו. מי שיככב בעיקר הם היינות הלבנים והרוזה שהם לחלוטין המרעננים הרשמיים של הקיץ. האירוע יכלול בר ענק ומטורף ובנוסף ליינות של היקב, יככבו בו מנות מובחרות של שפים מצפון הארץ" מספרת לנו סתוית גליקמן, מנהלת השיווק של יקב רמת הגולן.

יקבי רמת הגולן - מתחם התחנה (צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן)
רן ששון, בעלים של המבורגריית כביש 90 | צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן

על הבר הענק תוכלו למצוא בין היתר, את להיטי הכוסות (20-45 שקלים) של סדרות ירדן, גמלא וגולן עם דגש על רוזה ויינות לבנים (לצד אופציות אדומות) קרירים ומרעננים, שמתאימים בול למזג האוויר החם והלח של תל אביב והמרכז.

יקבי רמת הגולן בתל אביב - גפני יקבי רמת הגולן (צילום: נוראל זאבי)
צילום: נוראל זאבי

במקביל, יגיעו להרים לחיים עדי פרץ ממאפיית "מטרלו" הנפלאה מהגולן, שיביא את גרסת "הבר-יין" שלו עם קרקר גבינת קממבר צלויה וריבת בצל (28 שקלים), צ'יפס פטריות צדף עם קרם לימון (48 שקלים) וטארטלטים ומאפים מלוחים. לצד היין ינוחו להן פלטות גבינות צאן ובקר ממחלבת הבוטיק משק יעקובס. אורן אבני יגיע עם הפיצה המשובחת מנאופוליטן החיפאית שלו. בתפריט: מרגריטה (66 שקלים) ופיצת גבינות מקומיות ופירות יער מהגולן (76 שקלים). קרניבורים? המבורגרים עסיסיים (47 שקלים), כנפיים (37 שקלים) וצ'יפס על המקום (20 שקלים) של דיקסי וכביש 90 יחכו לכם. ולקינוח תהנו ממשאית הגלידה הנהדרת של איתיאלה היאט, שתגיע עם טעמי קיץ מיוחדים וקינוחים שוברי חום (30-35 שקלים). התחלנו לרייר כבר מעכשיו.

יקבי רמת הגולן - מתחם התחנה (צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן)
אורן אבני, נאופוליטן, חיפה | צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן

"ימים לא קלים עוברים על הצפון, לכן רצינו להביא את התוצרת האיכותית שלנו לאיזור המרכז, וגם לתמוך בשפים שמתגוררים בצפון ומתמודדים עם הקשיים. המטרה שלנו היא לספק שלושה ימים של יין טוב, אוכל משובח ובעיקר להירגע, לקחת אוויר ולתת אופטימיות" אומרת גליקמן.

יקבי רמת הגולן - מתחם התחנה (צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן)
עדי פרץ, מטרלו, רמת הגולן | צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן

מגמת שתייה בעלייה

אירוע "בר מארץ היין" מגיע בזמנים בהם תרבות שתיית היין נמצאת בעלייה מתמדת, אם לא בשיאה. אף על פי שלישראלים יש עוד מה ללמוד על המשקה האלכוהולי.

יקבי רמת הגולן - מתחם התחנה (צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן)
רן ששון, כביש 90, גליל עליון | צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן

"ביחס לעולם, יש לנו עוד הרבה מה ללמוד על יין" אומרת גליקמן ומרחיבה "אבל מאז הקורונה חל שינוי חיובי ביחס של הישראלים ליין. יש מגמה נרחבת של אוהבי משקאות חריפים כמו ויסקי או וודקה, שעושים מעבר לעולמות היין וההתעניינות אכן בשיאה. זה קורה בעיקר בקרב צעירים בגילאי 25 ומעלה ותל אביב היא המקום לראות את כל זה קורה. ברי יין חדשים צצים להם בכל פינה. זה המקום בו הם יכולים להיחשף ליינות איכותיים ולאכול טוב".

יקבי רמת הגולן - מתחם התחנה (צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן)
צילום: KARELA agncy דמיטרי פומזן

בר מארץ היין של יקב רמת הגולן יתקיים בימים שלישי עד חמישי, 25-27 ביוני, 18:00-23:00, פארק התחנה, תל אביב

להרשמה מראש ללא עלות היכנסו >> לכאן