יום הצ'יפס הבינלאומי היה תירוץ מצוין בשבילנו לבדוק את הצ'יפס שמוגש בכמה מרשתות ההמבורגרים הגדולות בישראל, במה שניסינו כמיטב יכולתנו שיהיה טעימה עיוורת. אז הזמנו משלוחים מרשת BBB, מאגאדיר וממקדונלד'ס, ואלה המסקנות:
מבחן המשלוח: הצ'יפס של מקדונלד'ס
את הצ'יפס של מקדונלד'ס אי אפשר שלא לזהות, והזיהוי רק הגביר את האכזבה: אין מה להשוות בין הצ'יפס הזה כשהוא נאכל בסניף לבין הצ'יפס שמגיע במשלוח הביתה. הגפרורים הדקיקים מאבדים הרבה מפריכותם, ובהזמנה הספציפית שלנו גם הורגש מחסור במלח. אז עדיין, בשורה התחתונה מדובר בצ'יפס טעים בסך הכל, אבל פחות ממה שהתרגלנו אליו.
מבחן המשלוח: הצ'יפס של אגאדיר
הצ'יפס השני שניסינו התברר כזה של רשת אגאדיר, והוא היה יותר פלחי תפוחי אדמה מאשר צ'יפס. מדובר בחתיכות עבות וגדולות במיוחד של תפודים, שהרגישו יבשושיות ועמילניות מאוד. מדובר בצ'יפס שקשה לאכול הרבה ממנו (מה שסותר את כל המהות הצ'יפסית), ובגדול לא צ'יפס שהיינו רוצים לחזור אליו.
מבחן המשלוח: הצ'יפס של BBB
הצ'יפס האחרון שנבחן, שהיה המוצלח ביותר, התברר כזה של רשת BBB. ויזואלית - מדובר בצ'יפס בעל הנראות הזהובה והמזמינה ביותר, עם נוכחות של קליפות תפודים בקצוות, שיצרו מראה כפרי ובעיקר לא תעשייתי. גם הטעם והמרקם היו המוצלחים ביותר - מדובר בצ'יפס שעובר משלוח בצורה מעולה, וגם אנחנו הופתענו לגלות את זה.
בשורה התחתונה, הצלחת של הצ'יפס מ-BBB נשאבה בדקות בודדות, בעוד שהצלחות של המתחרים נותרו מלאות למדיי. את המקום השני קטפה רשת מקדונלד'ס ואגאדיר נאלצה להסתפק במקום האחרון.