עשרות ארוחות חג שהוזמנו מהקייטרינג של השף רן שמואלי על ידי משפחות לארוחת ראש השנה החגיגית, לא הגיעו הערב ליעדן. 50 משפחות דאגו להזמין מבעוד מועד ארוחה עשירה בעלת כמה מנות כדי לחסוך את הלחץ של הקניות והכנת הארוחה לפני כניסת הסגר והערב, לאחר שעל המסעדות כבר סגרו את שעריהן, גילו שיאלצו להסתפק במה שיש להן במקרר.

"ההזמנה הייתה אמורה להגיע אתמול (חמישי) במהלך היום. ב-19:00 צלצלתי לתפוס אותם ואמרו לי שהשליח בדרך. אחרי זה כבר לא היה אפשר לתפוס אותם". מספרת ל-mako שרונה ראובני שהסתפקה לבסוף בארוחה ביתית צנועה, "בגלל שהם אמרו שהשליח אמור להגיע, ביטלתי את התוכניות שלי ללכת לחברה לפני הסגר ובמקום זה ישבתי בבית וחיכיתי לשליח. גם היום לא הגיע כלום ולא קיבלנו שום הודעה. אחרי זה הם פרסמו את ההתנצלות המגוחכת הזו".

"אם הם היו מודיעים אתמול שהם לא עומדים בהזדמנות אז אני והרבה אנשים היינו מספיקים לגבות את עצמנו עם קניות. במקום זה, הם נתנו לנו לחכות. אני הכנתי פסטה עם רוטב עגבניות מקופסת שימורים, אבל יש אנשים שהזמינו להורים שלהם שלא קיבלו כלום ונשארו בלי אוכל בחג".

View this post on Instagram

לכל התוהים והשואלים- ארוחת החג שאנחנו מבשלים לכם במשלוח עד הבית ניתנת להזמנה עד 17.9, אבל אני ממש ממליץ להיערך מראש. הכנתי לכם תפריט חג חגיגי וכשר עם הרבה תשומת לב ומחשבה, מנות שאני נהנה להגיש למשפחה האהובה שלי.. שתהיה לנו שנה נפלאה!

A post shared by Ran Shmueli רן שמואלי (@ranshmueli_chef) on

בשיחה עם mako הסביר שמואלי כי מדובר בתקלה במרכז ההזמנות באתר האינטרנט של המסעדה והפקקים החריגים שהיו אתמול והיום לקראת הסגר. ״עשינו ככל שיכולנו, אבל בגלל פקקים שהיו בחמישי בערב לא הצלחנו לספק את כל ההזמנות ודחינו אותם להיום (שישי). לצערי, גם היום לא הצלחנו לספק את כל ההזמנות".

בכמה לקוחות שלא קיבלו את ארוחת החג מדובר?
"מעל 500 הזמנות בוצעו ו10 אחוז לא בוצעו. אנחנו בקשר איתם. אני עומד מאחורי הכישלונות כמו מאחורי ההצלחות ואני אהיה שם בשביל האנשים האלה. אני נורא מצטער".

שמואלי מוסיף כי ההזמנות שלא הגיעו יסופקו ללקוחות וכי הוא חושב על פיצוי נוסף עבור הלקוחות שנפגעו. "הם כמובן לא ישלמו וננסה להשאיר אותם בטעם טוב בחג שני".

מוקדם יותר היום פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: ״שום דבר לא יכול להסביר את הכאב הגדול שאנחנו חשים כרגע לנוכח כמה עשרות לקוחות שלא קיבלו את ארוחת החג שהם הזמינו מאיתנו מבעוד מועד. אני כואב ברמה האישית וכותב באמצע ביצוע משלוחים".

 

 

"מכשול טכני באתר מנע מאיתנו לראות חלק נכבד מההזמנות, ועוד מקרה מצער של משאית שנתקעה בפקקים עם מספר לא מבוטל של מנות, מנעו מרבים לקבל את ההזמנה עליה שילמו לארוחת החג. אנחנו מנסים לתקן את המעוות ומבינים שלא נצליח להגיע לכולם, אבל בהחלט נדאג לפצות כל אחד ואחד. מי שמכיר אותנו יודע שהיושרה והמקצועיות שלנו עומדת לנגד עינינו תמיד. כשלנו כאן ואני מתנצל באופן אישי מעומק ליבי".